Coronavirus Update

Intarziere menstruatie

Intrebare postata de @[email protected] cu 7 ani in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Contraceptie

Buna! am utilizat anticonceptionale Karissa timp de 3 ani si ceva.iar in luna februarie le-am stopat.in februarie am avut menstruatie,in martie mia curs maroniu si cate o picatura de sange in cea de-a 2,3, si a 4 zi.iar acum in aprilie nu mi-a venit.tin sa mentionez ca nu am mai intretinut relatii sexuale de la sfarsitul lunii ianuarie.ce se intampla?se poate sa fi ramas insarcinata?sau este doar dereglare,si dak da cand o sa imi vina normal?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

In unele cazuri, intreruperea anticonceptionalelor provoaca dereglari hormonale. Pentru a fi sigura ca nu esti insarcinata poti face un test, cand o sa-ti vina nu o sa-ti poate spune nimeni, poate doar medicul in urma unui control

test Oana
Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.