Coronavirus Update

Ciclu peste anticonceptionale

Contraceptie
Intrebare postata de mimi. cu 13 ani in urma

Iau anticoncetionale yasmin si in luna iulie am urmat 6 zile tratament cu carbamazepina si 10 zile cu cexyl(antibiotic)l..precizez ca ultima pastila din blister trebuia sa o iau miercur(5august)i dar ciclu mi-a venit insa duminica(2aaugust) mai devreme deci .in general imi venea cicluu normal miercuri terminam blisterul si sambata imi venea...sunt ff speriata pt ca ciclul dupa ce mi-a venit peste anticonceptionale, a avut si o culoare fooarte inchisa(negru).vreau sa stiu daca tratamentul carel-am urmat poate micsora eficienta anticonceptionalelor si dak tot ce s-a intamplat a fost normal ..dupa ce mi-a venit la 6 zile am avut si contact sexual si imi e teama ca nu cumva sa fii ramas insarcinata..am luat in continuare anticonceptionale..dar au cam inceput sa ma doar putin sanii si sunt mai tari.miercuri termin iar blisterul.si apoi tre sa astept

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

camis (acum 13 ani)

Da, antibioticele reduc (sau chiar anuleaza!) efectul anticonceptionalelor - normal ar fi trebuit sa scrie pe prospect sau sa te avertizeze medicul. Cand ieie antibiotice, adesea iti vine ciclul mai repede si in plus poti ramane insarcinata. Partea mai rea e ca daca ramai insarcinata peste tratament cu antibiotice si contraceptive, sansele sa ai o sarcina normala, sanatoasa scad foarte mult... Deci sunt mari riscuri pt copilul conceput astfel.
De aceea, te-as sfatui sa nu astepti mai mult de 10-12 zile de la contactul sexual cu pricina, ia-ti un test de sarcina de la farmacie. Chiar si daca iese negativ, repeta-l peste cateva zile, sa te asiguri.

Nu spun acestea ca sa te sperii, ci pentru ca o asemenea treaba, cu cat o lamuresti mai tarziu, cu atat risti sa suferi mai mult...

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
bianca (acum 8 ani)

..buna ! am si eu o intrebare! ..iau yasmin de 2 ani ...dar am facut pauza acum 3 luni ..si acum mi-a venit ciclu peste anticonceptionale...mai am vreo 5 pastilute... dar am luat antibiotic augumentin 2 saptamani !...si ciclu am avut acum o saptamana jumate...si ma dor sanii ...ce e de facut?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Ana (acum 6 ani)

Buna!! Am o întrebare.. Iau anticoncepțional de mai bine de 1 an .. Nu am avut probleme.. Saptamana trecută am luat antibiotice pt P prob de infecție dentară.. In același timp am luat pilulele.. Ieri am intrerupt Antibioticele .. Azi mia venit ciclu.. E problema?? Continui sa iau pilulele?? Ajutați-mă va rog... Mulțumesc!!!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Intrebari similare

Hello...Am "ratacit" pana adineauri prin acest forum si nu am reusit sa-mi dau seama unde ar trebui sa postez aceasta intrebare, pentru a ma asigura ca ii veti putea acorda cateva minutele si ma...

Intrebare postata acum 12 ani in Contraceptie.

Ofer 3 blistere de Marvelon oricarei fete/femei aflate in necesitate. Sunt pastilute "in toata puterea valabilitatii" lor, primite de la un cabinet de specialitate. Eu nu le folosesc pentru ca mi-a...

Intrebare postata acum 12 ani in Contraceptie.

am luat fenomenal si nu mai gasesc doctora mia zis sa iau mervelon sunt de mai multe feluri si cand se iau din orce zi

Intrebare postata acum 13 ani in Contraceptie.

Se pot lua anticonceptionale fara a exista viata sexuala la o femeie.Va multumesc

Intrebare postata acum 13 ani in Contraceptie.

Am inceput un tratatmenth hormonal din cauza ca am ciclu neregulat,putin si tine si cateva zile.Am 2 luni de cand iau Meleva si pot spune ca ciclu mi a venit un pic mai mult fata de obicei dar am...

Intrebare postata acum 13 ani in Afectiuni ale sanilor.

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.