Clickmed
programare rapida la medic

Întârzie ciclul de la pastila de a 2 a zi?

Contraceptie de urgenta
Intrebare postata de Andrada cu 2 saptamani in urma

Am avut un contact sexual neprotejat cu iubitul meu prima oara a ejaculat in mine dupa 3-4 ore am luat un escappele iar dupa duminica a 2 a zi sa rupt iar prezervatiul dupa cateva oare am luat un ella one
Dupa cateva zile am avut niste sangerari vaginale..
Am facut 4 teste de sarcina toate sun negative mi a fost rau si am avut greturi si oboseala oare e normal?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

SfatulMedicului (acum 2 saptamani)

Buna ziua,

Pastila de a doua zi poate cauza intr-adevar intarzierea ciclului menstrual, deoarece aceasta modifica echilibrul hormonal natural al organismului. Simptomele pe care le descrieti (greata, oboseala) pot fi, de asemenea, efecte secundare ale pastilei.

Sangerarea vaginala pe care ati avut-o poate fi o sangerare de intrerupere, care este o reactie normala a corpului la schimbarile hormonale cauzate de pastila. Daca au trecut cel putin doua saptamani de la contactul sexual neprotejat si toate testele de sarcina au iesit negative, este foarte probabil sa nu fii insarcinata. Cu toate acestea, daca simptomele persista sau daca ciclul tau menstrual continua sa fie neregulat, ar trebui sa va adresati unui medic.

Alegeti un medic specialist potrivit pentru dumneavoastra: www.clickmed.ro/medic/ginecologie

Articol de interes:
sfatulmedicului.ro/Metode-contraceptive/contraceptia-de-urgenta-pilula-de-a-doua-zi_1091




Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.