Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

MedLife lanseaza platforma „Sanatatea e placere”, o initiativa nationala prin care isi propune sa transforme sanatatea intr-un stil de viata. Primul partener strategic: Decathlon

Actualizat la data de: 24 Aprilie 2025

• Platforma „Sanatatea e placere” isi propune sa transforme sanatatea intr-o experienta placuta si accesibila pentru toti romanii.

• Odata cu lansarea platformei, MedLife anunta si primul partener strategic dintr-o serie - Decathlon, liderul european in retail sportiv.

• MedLife si Decathlon se angajeaza sa contribuie la o Romanie mai sanatoasa si activa prin educatie, activari locale si initiative de continut dedicate comunitatilor.

MedLife, cea mai mare retea de servicii medicale private din Romania, lanseaza „Sanatatea e placere” – o platforma dedicata celor care isi doresc sa duca un stil de viata sanatos fara presiune, rigiditate sau senzatia de „obligatie”. Aceasta initiativa marcheaza o noua directie strategica pentru MedLife, avand scopul de a demonta miturile care sugereaza ca miscarea regulata si un stil de viata sanatos sunt greu de realizat si necesita sacrificii si eforturi constante.

Platforma vine ca raspuns la una dintre cele mai mari provocari ale societatii actuale: lipsa timpului, motivatiei si a accesului la informatii care sa transforme grija fata de propria sanatate intr-un obicei zilnic, natural si placut.

Odata cu lansarea platformei „Sanatatea e placere”, MedLife anunta primul parteneriat din cadrul acestei initiative – o colaborare strategica cu Decathlon, liderul european in retail sportiv, urmand ca si alte companii sa se alature acestui demers. Impreuna, MedLife si Decathlon isi propun sa inspire, sa educe si sa sustina milioane de romani in adoptarea unui stil de viata activ si echilibrat.

„Sanatatea nu inseamna doar rezultate bune ale analizelor sau investigatiilor medicale, ci si felul in care te simti in fiecare dimineata. Atunci cand ai grija de tine, cand faci miscare, cand mananci mai bine si dormi mai bine, incepi sa traiesti altfel. Vrem sa le aratam romanilor ca un stil de viata sanatos nu este o povara – ci un drum care te face sa te redescoperi si sa te bucuri mai mult de fiecare zi”, a precizat Monica de Romeo, Director Marketing al Grupului MedLife.

Parteneriatul dintre MedLife si Decathlon va include activari locale, initiative educationale, proiecte de continut si actiuni dedicate comunitatilor – toate sub promisiunea comuna: impreuna pentru o Romanie mai sanatoasa si mai activa.

„La Decathlon, credem cu tarie ca miscarea este cheia unei vieti sanatoase si pline de energie, iar alaturi de MedLife, ne propunem sa transmitem un mesaj simplu, dar esential: miscarea este sanatate, iar sanatatea este placere si bucurie. Prin acest parteneriat, ne dorim sa incurajam tot mai multi oameni sa adopte un stil de viata activ si sa inspire comunitatile din jurul lor”, a declarat Ioana Limbutu, Director marketing Decathlon Romania.

Aceasta colaborare este mai mult decat o campanie – este un angajament comun de a sprijini romanii sa-si regaseasca echilibrul, motivatia si placerea de a fi sanatosi.
Informatiile si noutatile despre platforma si activarile campaniei vor fi comunicate constant pe canalele oficiale de social media ale MedLife si Decathlon.

In cadrul platformei „Sanatatea e placere”, MedLife urmeaza sa anunte si alte parteneriate strategice cu companii de top din industria de banking si retail.

***
Despre Grupul MedLife

MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sanatos si a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din Romania. Antreprenorii romani, care au pus bazele acestei companii, au investit si s-au implicat pentru a aduce schimbare in sistemul de sanatate romanesc, au crezut in inovatie si au indraznit sa tinteasca cat mai sus, pentru a oferi pacientilor romani calitate, profesionalism, grija si respect pentru nevoile lor.

Compania opereaza cea mai extinsa retea de clinici, una din marile retele de laboratoare medicale, spitale generale si specializate si are cea mai mare baza de clienti corporate pentru Pachete de Preventie in Sanatate din tara. Este, de asemenea, din punct de vedere al vanzarilor, unul dintre cei mai mari jucatori de servicii medicale private din Europa Centrala si de Est.

Grupul MedLife are un istoric de succes in ceea ce priveste atat cresterea organica, cat si cresterea prin achizitii. Echipa sa puternica si experimentata de management a fost capabila sa creeze si sa gestioneze aceste oportunitati de crestere, dobandind cunostinte si experienta valoroase, care sa ii permita gasirea celei mai bune cai pentru continuarea cu succes a extinderii.

Fiind o companie romaneasca cu traditie, MedLife a ales sa se listeze la Bursa din Romania, fiind un model al listarilor pe piata locala de capital. A deschis orizonturi, iar prin guvernanta corporativa pe care o are implementata, a inspirat si alte companii locale spre a porni pe acest drum si a ajuta la dezvoltarea capitalului romanesc si a economiei. Actiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzactionare pe piata reglementata la vedere administrata de Bursa de Valori Bucuresti, Categoria Premium, avand simbolul de tranzactionare ″M″.

In perioada de pandemie, MedLife a reusit sa joace un rol esential in societate si sa capete un statut de lider in monitorizarea pandemiei prin implicarea activa in zona de cercetare.

Compania continua sa investeasca in proiecte cu impact asupra comunitatii locale, in tehnologie si infrastructura. Creeaza locuri de munca si dezvolta un ecosistem care contribuie la dezvoltarea si mentinerea unei Romanii sanatoase.

Despre Decathlon 

Decathlon, cel mai important retailer european de articole sportive, detine in momentul de fata 31 de magazine la nivel national,la care se adauga platforma online si aplicatia Decathlon, fiind prezent pe piata de retail sportiv din Romania inca din 2009, cu aproximativ 1600 de coechipieri in 2024. Decathlon ofera iubitorilor de sport articole si echipamente pentru mai mult de 80 de sporturi, conform celor mai inalte standarde de calitate si inovatie in domeniu.pastrand in permanenta obiectivul strategic de a pune oamenii in miscare prin minunile sportului (Move people through the wonders of sport) si facilitand aceasta prin oferirea unui raport calitate - pret foarte bun.  Magazinele includ produse apartinand marcilor proprii, precum: Quechua, Btwin, Domyos, Tribord, Van Rysel, Kiprun, Solognac etc, dar si altor marci internationale, adresandu-se atat incepatorilor, cat si sportivilor de nivel avansat sau profesionist.  Inca din 2005, Decathlon colaboreaza cu mai multi producatori industriali, fabricand astfel chiar in Romania produse marca proprie pentru drumetii montane, trekking si escalada (incaltaminte), dar si pentru ciclism (articole textile si biciclete pentru adulti si copii), vandute in intreaga Europa cu eticheta" Fabricat in Romania".


Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate