Cu ce te ajuta un pahar de lapte pe zi?
Sursa: Ziare.com, 01 Februarie 2012, Vizualizari: 135Un singur pahar de lapte pe zi nu numai ca iti aduce nutrienti importanti, insa are efecte pozitive asupra creierului, crescandu-i performantele, arata un studiu recent.
Cercetatorii de la Universitatea Maine au descoperit ca adultii care obisnuiesc sa bea lapte si sa consume lactate, in general, se descurca mai bine la testele de memorie sau cele care verifica functiile cognitive comparativ cu cei care nu pun gura pe asa ceva sau neglijeaza aceste alimente, relateaza Huffington Post.
Bautorii de lapte prezinta un risc de cinci ori mai mic de a pica la testele de memorie si nu numai, a demonstrat studiul publicat in jurnalul International Diary.
In cadrul testelor, 900 de barbati si femei cu varste cuprinse intre 23 si 98 de ani au fost supusi unor teste dificile, care verificau inclusiv orientarea in spatiu, memoria sau performantele mentale. A reiesit ca cei care consumau macar un pahar de lapte pe zi erau in avantaj. Cele mai mari scoruri la cele opt teste au fost obtinute de cei care consumau si cel mai mult lapte.
S-a concluzionat ca pe langa beneficiile aduse sanatatii oaselor si sistemului cardiovascular, laptele are si potentialul de a opri declinul mintal.
Ultimele 10 articole din revista presei
- Medicamentul care ar putea vindeca miraculos cancerul
- Ghid inteligent pentru a te proteja de soare
- Universul Sanatatii: Totul despre produsele bio din Romania
- Cate calorii are painea
- Frunza de vita-de-vie, medicament si aliment
- Cezariana ar putea dubla riscul de obezitate infantila
- Cum poate ajuta un caine femeile gravide
- Lucerna detoxifica organismul si combate afectiunile stomacului
- Raia (scabia), cum te feresti de ea - Ce spune medicul
- Cum poate ameliora soarele bolile reumatice
-
Cere sfatul medicului
afla raspunsurile la problemele tale
Afla acum
