Continuare la intrebarea precedenta....

Intrebare postata de silvelu cu 7 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Ulcer

Va multumesc din suflet ca mi-ati scris. Am 35 ani, 3 copii, la 1 decembrie 2009 la baiatul meu mijlociu a aparut in gura o afta, la prima vedere diagnoza stomatita, care (dupa cum am observat pe parp***asul la acesti 2 ani) avea o perioada de dezvoltare de 2 sapatamini, puteti sa va dati seama ce chin pentru toata familia, nu poate minca, nu poate vorbi, stomatologul era nedumerit, parca tratam stomatita si numai ia sfirsit cum a doua zi apare alta afra, erau cazuri cind apareau citeva afte concomitent. Am infaptuit felurite analize, totul era in regula, cind aftele erau mai agresive se inflamau ganglionii limfatici, tratam ganglionii cu antibiotic si parca era mai bine, dar afta traia parca viata ei aparte. Cind observam ca apare alta din nou, ma foloseam de medicamente antivirale si parca ne era mai usor. La un moment dat am obosit toti si cu speranta ca cu virsta va trece, dar, nu e asa. Vara la noi era mai usor, aftele nu erau asa de agresive, practic aveam impresia ca am scapat de ele. Concomitent cu aparitia aftelor la baiatul meu, la mine ciclic (nu pot sa fac o legatura nici cu modul de viata, nici cu modul de alimentare) mi se facea gustul in gura sarat. Unde nu spuneam (inclusiv medicul de familie) se gasea permanent o cauza banala, dar aceata nu ma ajuta. Eu cu aceasta mai traiam, dar baiatul meu.... Si acum recent (mierp***ai 30.11.2011) va fi o sapatamina cum am inceput tratamentul impotriva H.Pylori. Intimplator ne-a vazut nici nu mai stiu la numar a cita medic (chirurg) si a presupus ca poate fi si la mine, si la baiatul meu aceasta bacterie. Atunci momentan am si dat aceasta analiza, primind urmatoarele rezultate la mine mai mult de 100 (nu cunosc terminologia medicala(, dar la baiatul meu 15,0 (acum la moment nu am in fata extrasul de la medic). Am dat analiza din singe. Medicul ne-a dat urmatorul tratament: Pilomat timp de 14 zile, respectiv o pastila antimicotica la fiecare 3 zile de tratament. Parca se incepuse bine tratamentul, aftele de limba au disparut parca nici nu au fost, dar la a treia zi de tratament la mine a revenit gustul sarat in gura, e ceva insuportabil, imi ard buzele, mai este un moment care ma deranjeaza, simt cum buricele degetelor de la miini imi crapa, la calcii la un picior am o crapatura adinca, am obosit, astazi luni, 28.11.2011, m-am bup***aat ca ati reactionat, dar credeti-ma ca nu mai stiu de la ce sa incep. Sau poate sa astept sa trecem tot p***asul de tratament si apoi. Va rog ajutati-ne. Multumesc.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.