Nu reusesc sa dorm noapte mai mult de 4 ore continuu am gaze + merg des la baie si nisip sub ochi?

Intrebare postata de Anonim688 cu 2 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Tulburari de somn Urinare excesiva Gaze intestinale Salivatie excesiva Ochi rosii Uscaciunea ochilor Oboseala Transpiratia Ginecomastie la adolescenti Boli respiratorii Stres

Un sp***at istoric despre mine:
Am fost foarte stresat in ultimul an si am avut un regim de viata haotic / mancat somn am avut zile cand am dormit 5-6 ore si zile in care am dormit 12, fast-food la ordinea zilei. Sunt barbat si am 20 de ani, de apraope 2 ani am job + facultate si sunt sedentar.
De asemenea de aproxmativ 2-3 ani am un icnet cand expir, daca nu fac acest icnet am senzatia ca nu pot respira.


Acum 2 saptamani am observat ca am un san mai mare decat celalalt cu niste noduli durerosi. De asemenea sfarcul este pufos si isi revnie la normal la rece.
Am fost la doctor - endocrinolog si am facut analizele:

Prolactina...
11 ng/mL
239 mUI/L

Testosteron...
5,07 ng/mL
17,59 nmol/L

HCG seric (total + subunitatea beta a gonadotropinei corionice umane)...
< 0,1 mUI/mL

Antigen carcinoembrionar...
2 ng/mL

AFP (alfa fetoproteina) seric...
1,75 UI/mL
2,12 ng/mL

Am primit niste pastile 30 zile - Tamoxifen 2 pastile pe zi.
Pentru a lua tratamentul cu tamoxifen fara risp***ai am renuntat la job temporar si am inceput sala, inca nu am inceput tratamentul, urmeaza sa il incep de saptamana urmatoare.



De 2 saptamani aproximativ:
Nu reusesc sa dorm noaptea mai mult de 4-5 ore fara o pauza apoi stau 2-3 ore treaz si mai reusesc sa dorm inca 3-4 sau dorm la pranz. ( merg si la baie in acea pauza )
Merg des la baie ( Pentru urina la 2-4 ore iar pentru fecale merg de 3-5 ori pe zi ) si am gaze + borfaeli in burta, cu toate ca in ultimele 3-4 zile am tinut regim.
Salivez mai mult decat in mod constant.
Am ochii rosii si senzatia de nisip sub ochi. ( timp de 7 zile mi-am pus optiserum, dar senzatia nu dispare decat cateva minute, atunci cand imi pun, apoi reapare )
Nu reusesc sa depun efort cand incerc sa inot 25m am senzatia ca ma strange cineva de gat si trebuie sa ma opresc apoi sa incep iar.
In ultima saptamana am inceput sa transpir in timpul noptii, chiar daca nu imi este cald.

Am fost diagnosticat cu sindromul burnout mi s-a zis sa iau o saptamana de VitaMax. ( sunt la a 3-a zi, iar somnul si restul au ramas la fel )
Si cu o conjunctivita. Mi-am pus ser timp de o saptamana si tot nu a trecut.

Sunt ipohondru de felul meu, este posibil ca starile de mai sus sa se fi datorat asteptarii analizelor? Au aparut a 2-a a 3-a zi dupa zi.

Multumesc,

Raspunsuri (1)

Buna seara! Incep cu ce e mai simplu: pentru conjunctivita, la majoritatea, merge foarte bine unguentul cu kanamicina - daca nu sunteti alergic la substanta. Verificati si tiroida, mai mergeti la un endocrinolog! Mergeti si la cardiolog, cautati specialisti buni, nu lop***aile unde sunteti investigat gratuit... Pentru starile de anxietate, va recomand sa contactati un psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitiv-comportamentala; acest tip de terapie este cel care da rezultate bune si in timp relativ sp***at, daca si pacientul colaboreaza. Daca mai avti intrebari, ma puteti contacta si la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!

Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.