Risperidona si insomnie

Intrebare postata de Sleepless cu 5 ani in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Schizofrenie

Am 27 de ani si sufar de schizofrenie paranoida. Urmez tratament cu risperidona solutie injectabila (Rispolept consta 25 mg) o injectie la 2 saptamani. As dori sa va intreb daca exista persoane care utilizeaza acest medicament si intampina aceeasi problema ca si mine. Am citit in prospectul ca insomnia ar fi un efect secundar al medicamentului. Daca mai este cineva in aceeasi situatie as dori sa il/o intreb cum se desp***aca, sau cum a rezolvat problema insomniei. Mentionez ca e insomnie de adormire (adica nu pot sa adorm deloc). Inainte nu am avut aceasta problema, nici inainte sa iau risperidona si nici la inceputul tratamentului, a aparut dupa vreo 6 luni de tratament, eu fac acest tratament deja de 2 ani. Asta insemnand ca de mai bine de un dorm tot din doua in doua zile, si e neplacut mai ales dupa o noapte de nesomn pentru ca nu sunt bun de nimic.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Alina (cu 4 ani in urma)

Daca vrei sa tinem legatura . alina.niculescu.com@gmail.com

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.