Tiroida

Intrebare postata de VICTORIA16 cu 7 ani in urma - 4 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Remedii naturiste

Titoida

TSH 7

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

xena78 (cu 7 ani in urma)

TSH-UL destul de mare.singurul sfat este sa consulti un endocrinolog si sa-ti faci si o ecografie tiroidiana, aceasta indica daca ai sau nu noduli pe tiroida(.eu am facut o tiroidectomie acum 11 ani) asa ca acestia sunt primii pasi sa vezi despre ce este vorba.Medicul o sa-ti dea un tratament ca sa-ti scada TSH-UL daca nu sunt si alte problema.Sanatate multa si succes.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Este indicat sa consultati medicul endocrinolog; este vorba de hipotiroidie care trebuie investigata suplimentar si tratata corespunzator, prin evaluari periodice.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Remedii naturiste.

Inscrie-te aici!
VICTORIA16 (cu 7 ani in urma)

m-am adresat unui endocrinolog,mi-a prescris novatirol 1/2pastila luni,mierp***ai si vineri timp de 3 luni.acolo am explicat si faptul de vre-o 5 ani am probleme cu picioarele in special seara cind ma asez in pat apare o agitatie prin pulpele de la picioare si daca nu misc de ele sau sa le frec de pat simt ca imi sta inima din bataie si mi-a spus ca am sindromul picioarelor nelinistite.Deasemenea i-am explicat ca am avut si probleme de sufocare in special seara in jurul orei 24 ma trezeam din somn ca nu am aer,ieseam afara luam aer,luam un extraveral si ma linisteam si pe motivul acesta plus ca aveam pulsul peste 85 am mers la cardiologie si in urma ecocradigrafiei si EKG mi s-a pus diagnosticul de;insuficienta mitrala gr.1,stenoza aortica larga,aritmii extrasistolice ventriculare si mi-a prescris lokren 1/2 pe zi .la endocrinologie mi-a spus ca la inima nu am nimic ca din cauza tiroidei am acele stari.mi-a spus sa numai iau lokrenul.in afara de novatirol endocrinologul mi-a mai prescis coenzima Q10,milgama,tovacard pentru ca la analize mi-a iesit ambele colestreoluri marite.Am omis sa va spun ca inainte de a ajunge si la cardiolog am slabit 10kg si nu aveam putere nici mincare sa mai fac.
Acum urmez cu tratamentul endocrinologului dar am pulsul marit 85 si inca nu am scapat dupa 1 luna de tratament de aceasta stare de oboseala,lipsa de vlaga.Am facut si analizele la fict si mi-au iesit bune.ce mi-ati recomanda

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Daca pulsul se mentine marit in stare de repaus ( de ex dupa ce stati linistita 10 minute) atunci e bine sa continuati tratamentul cu lokren.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.