Buna ziua,sunt Lucia din Bucuresti.....ma confrunt cu niste probleme...pe scurt,anul trecut in martie a murit mama,i-a amputat piciorul inainte si dupa o luna a murit.....am suferit un soc puternic...nu a zacut la pat deloc pana la amputare..a fost totul brusc......eram singura la parinti..si eram atasata f tare de ei......apoi,anul asta in iunie,la un an si trei luni de la moartea mamei,a murit tata......a zacut 4 luni....l-am luat la mine la bucuresti,l-am ingrijit zi si noaptea...avea un cancer pulmonar cu metastaze osoase pe care l-am descoperit tarziu......nu se mai ridica...i-am pus pampersi si l-am ingrijit pana a murit aici la mine acasa......nu stia ca are cancer...nu i-am spus ....eram extrem de stresata stiind ca va muri.......dupa toate astea am o stare foarte depresiva....am numai ganduri negre.....vad numai morti in jurul meu...sunt putin paranoica.....nu mai vad decat totul sumbru in viata mea.....il vad pe tata tot timpul cm am murit in patul meu....l-am tinut de mana pana la ultima suflare......nu stiu cum sa scap de gandurile astea.....tot timpul am impresia ca o sa mor si eu......sunt atenta la fiecare mica durere si dramatizez.....cand sunt singura si urc pe scara blocului,parca vad numai sicrie si morti in jurul meu......cred ca am luat-o razna......am nevoie de un sfat....va mutumesc......
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Vreau un sfat...."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (10)
Iuli (acum 12 ani)
Imi pare foarte rau pentru situatia prin care treceti. Faceti tot posibilul financiar si ca timp si mergeti la un psiholog. Va va ajuta mult. In plus, ocupati-va timpul in asa fel incat sa nu stati degeaba, sa fitit ocupata ca sa nu aveti cand sa va ganditi la asa ceva. Faceti activitati placute, uitati-va numai la filme amuzante, melodii vesele etc. Dar este foarte important sa mergeti la psiholog. Sanatate va doresc!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Dr. Georgescu Cristian MDr. Georgescu Cristian este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
buna ziua,
intradevar trebuie sa faceti un efort sa incercati sa consultati un psihoterapeut. cu siguranta un simplu raspuns aici in care vi se zice ca ''''este normal ce se intampla si cu totii trecem prin asa ceva la un moment dat in viata'''', nu va ajuta prea mult. intradevar sub o forma sau alta trecem cu totii prin aceasta situatie, din pacate la dumneavoastra este cam devreme la varsta de 40 de ani sa moara ambii parinti, iar situatia in care oricum erati singura la parinti si amandoi au murit sub privirile dumneavoastra, chiar in patul dumneavoastra, cu siguranta v-a afectat profund.
totusi aceasta stare de tristete si durere este perfect normala, daca nici moartea celor mai apropiate rude nu ne-ar afecta, nu am fi oameni, nu am avea suflet.
nu va cere nimeni sa treceti peste, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, este normal sa ii plangeti, dar cu timpul, incet incet, incercand sa va ocupati timpul cu activitati care necesita concentrare, veti vedea ca durerea va trece, va fi inlocuita de amintirea placuta a celor mai apropiate persoane din viata dumneavoastra, dupa cum probabil si-ar dori si parintii dumneavoastra sa faceti acum.
totusi ac***a in vedere simptomele pe care le aveti , va recomand si o vizita la un psihoterapeut. puteti apela cu incredere la psihologii de pe acest site care sunt foarte buni si cu siguranta va vor ajuta. ii puteti gasi urmand acest link:
//sfatulmedicului.ro/comunitate/psihologie-si-psihoterapie_285/membri
va urez o zi buna
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Dr. Georgescu Cristian
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Dr. Georgescu Cristian
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Psihologie si psihoterapie.
Inscrie-te aici!

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia MPsih. Ulmeanu Lelia-Camelia este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Una din cele mai dure lectii ale vietii este PIERDEREA unei fiinte dragi .Vine un timp cand si cele mai solide constructii se darama.
In viata fiecaruia vine un moment in care trebuie sa ne luam ramas bun de la ceea ce inseamna forma fizica a celor pe care ii iubim.
Pierdem contactul cu ceea ce o persoana sau alta a adus in viata noastra , si poate cel mai dureros, pierdem imaginea a ceea ce a insemnat. Pierdem " poveste noastra'''', si pentru cei mai multi dintre noi aceasta este de departe cea mai grea.
In fata unei pierderi avem multe alegeri.
Pierderile, intr o prima etapa ne ingrozesc. Cu toata impotrivirea noastra insa ele nu dispar,...si fiecare va trebui, intr un moment al vietii sale sa le intalneasca , mai devreme sau mai tarziu, intr o forma sau alta.
Orice pierdere creeaza, insa, spatiul ca ceva nou sa se nasca, o speranta, un inceput, o alta viziune, o fereastra deschisa catre o intelegere mai profunda.
Putem simti furii puternice cum n-am mai trait niciodata, putem experimenta teama ca vom ramane singuri sau disperarea ca va fi mult mai greu sa ne adaptam la noua situatie, putem simti furii ca nu am facut mai mult pentru ai tine in viata.
Oricat de greu ar fi sa induram aceste sentimente, putem alege sa ni le asumam, sa pasim mai departe, poate dezorientati si fara sa stim incotro. Nu trebuie sa facem ceva anume ci doar sa permitem sentimentelor sa se miste, sa ne invaluie, sa treaca prin noi pana ce intalnesc linistea.
Avem nevoie sa parcurgem acest proces de vindecare.
Daca putem accepta in mod constient asta, vom ajunge intr o zona de intelegere, din care putem ulterior privi cu recunostinta catre ceea ce a fost candva.
Ce s-ar intampla daca aceasta stare a dvs , de care va plangeti n-ar mai exista!?
Cum ar fi!?
,....Se spune ca viata este un mister,... indrazniti sa dansati cu misterul ei!....si mult CURAJ!!!
Cu bine!
Lelia Camelia Ulmeanu,
Psiholog/Psihoterapeut
Tel. 0724383072