Sunt de aproape 1 an impreuna cu prietenul meu.Toate au fost bune si frumoase la inceput, insa in ultima vreme, majoritatea lucrurilor pe care la spune sau face imi provoaca o stare de nervozitate,care ne afecteaza si viata sexuala.Nu vreau sa ma cert cu el,deoarece chiar tin la el, dar nu imi pot explica aceasta stare.Daca a mai trecut cineva prin asta,va rog, ajutati-ma!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Tensiune in cuplu"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psih. Daniela Dumitru MPsih. Daniela Dumitru este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna seara.
Inteleg ca aproape totul va provoaca nervozitate, ca viata sexuala va este afectata, ceea ce inteleg ca in prezent nu prea mai este loc pentru a va simti bine impreuna, a simti placere, a simti confortul si siguranta pe care o relatie ar trebui sa le ofere.
Nu am mai multe informatii de la dvs., nu stiu cum reactioneaza partenerul dvs. la aceste stari de nervozitate si, din acest motiv, orice sfaturi pe care vi le-as da ar avea legatura mai mult cu ceea ce imi imaginez eu si mai putin cu ceea ce se intampla efectiv in relatia dvs.
Daca inca va iubiti si doriti sa aveti o relatie frumoasa in continuare, va recomand sa aduceti tensiunile aparute in cuplu in cabinetul unui psihoterapeut, chiar impreuna cu partenerul dvs.
Daca partenerul dvs ezita sa mearga la psihoterapeut, va recomand sa consultati totusi un specialist. Astfel aveti posibilitatea sa explorati starile de nervozitate si sa va cresteti calitatea vietii dvs.
Toate cele bune,
Daniela Dumitru, psiholog-psihoterapeut.