Buna seara,
Sint casatorit de 30 de ani (1980) plus 3 ani cit am fost prieteni inainte de casatorie,singura iubire, fara relatii sexuale din partea mea cu alte persoane.Ne-am cunoscut cind ea avea 14 ani,eu 19 si nu am avut relatii sexuale cu ea decit dupa ce a implinit 16 ani.
Cu toate acestea nu am fost primul in viata ei Mi-a marturisit atunci ca a avut un singur contact cu un baiat care nu mai locuieste in localitate. Ulterior ,dupa casatorie,mi-a marturisit ca relatia intima a avut-o cu un baiat din vecini cu doi ani mai mare decit ea incepind din clasa a-7 a pina cind a venit la liceu si m-a cunoscut pe mine.Am crescut impreuna 3 copii si acum avem 4 nepoti.In 2003 a avut o disputa cu o vecina care o acuza ca are relatii intime cu ginerele sau si a amenintat-o ca imi va spune mie si de celelalte aventuri ale ei.De teama ca voi afla de relatia ei mi-a marturisit atunci ca nu a intrerupt niciodata intilnirile sexuale cu prietenul din copilarie. Mi-am dat atunci seama ca nu am fost decit o masca (vorbea cu un student,s-a casatorit cu un student iar, mai tirziu, era nevasta de inginer ),dar viata sexuala o avea de fapt cu prietenul din copilarie.La acea data aveam foarte multe realizari impreuna,copii,nepoti,o casa cu 2 nivele,autoturism s.a.Cu promisiunea unui nou inceput am continuat relatia (era ingerul meu,singura femeie pe care am iubit-o). Anul acesta am surprins-o venind de la oras tot cu el,desi eu asteptam telefonul care sa ma anunte ca ajunsese in statie pentru a merge sa o iau cu masina.Dupa 3 luni ,in urma unui consult ginecologic pentru inlaturarea unui sterilet,un diagnostic groaznic-PAP 3-LSIL-condilom plan pe col(cauterizat)-confirmat prin biopsie(cauza HPV-virus cu transmitere sexuala).Mi-a marturisit atunci ca nu a putut sa renunte niciodata la el,ca relatiile sexuale cu el sint ca o relaxare,dar ca ma iubeste tot pe mine si vrea un nou inceput.
Pentru ca boala sa nu avanseze are nevoie de foarte multa intelegere ,de tratamente de sustinere a imunitatii,de investigatii dese si scumpe .Singura nu si le poate permite(salariul minim pe economie),iar prietenul din copilarie in care ea avea incredere totala ,de teama sa nu i se destrame propria-i casnicie,nu o mai baga in seama.Ce sa fac acum? Daca o parasesc(eu am 52 de ani ea 47 ) e inuman(imi spune ca se va sinucide). Daca ramin cu ea nu o mai pot stringe in brate fara a-i reprosa ca si-a batut joc de mine toata viata si m-a folosit doar ca paravan pentru adevarata ei dragoste si in mod sigur si asta ii face rau.Asi dori un sfat de la un psiholog.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Infidelitate de foarte lunga durata.Mai exista solutii?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (43)

Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara, dl Emil,
aveti o poveste de viata cu multe realizari si va felicit!
O casatorie de 30 ani, 3 copii, 4 nepoti, casa, confort, realizare profesionala - sunt lucruri pe care le-ati obtinut in cuplu si cu sprijinul sotiei Dvs. Cu siguranta a contrbuit la toate acestea si v-a fost alaturi in momentele importante. Aceasta aventura pare a fi singura umbra in viata Dvs. Ganditi-va la un aspect: sotia Dvs a avut contactul sexual la o varsta frageda si este posibil sa fi dezvoltat o forma de dependenta pentru acel tip de intimitate (interzis, pasional, ascuns) si primeste o serie de beneficii care pot parea greu de inteles. Erotismul si casnicia uneori se pot disocia. Acel barbat nu ii poate satisface nevoia de stabilitate, iar Dvs probabil nu ii satisfaceti acea fosta de intimitate. Ati putea avea un dialog in acest sens si afla de la sotia Dvs cum este relatia de intimitate pe care o are/a avut-o si ce este diferit in relatia de intimitate cu Dvs.
Mai mult decat atat, cea mai mare provocare este sa traiti cu acest adevar despre sotia Dvs. Aveti de ales intre a renunta la o casnicie de 30 de ani cu toate beneficiile ei si consecintele unui divort sau a pastra si a ierta/intelege ce s-a intamplat. Orice om poate avea o slabiciune/dependenta si o poate depasi cu ajutor. Puteti consulta un psiholog impreuna si invesp***ad relatia de cuplu sa gasiti o solutie pe care fiecare sa si-o poata asuma, oricare ar putea fi decizia. Fiecare om merita sa fie fericit.
Numai bine!
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro