Ce pot face daca corpul da efecte adverse la antibiotic pentru plumonie?

Intrebare postata de florin1485379 cu 2 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Pneumonie de aspiratie Bronsita Boala pulmonara obstructiva cronica Tuse Infectie pleuropulmonara

Buna ziua , acum un an am racit rau la servici si nestiind ce am , am stat cu tusea trei saptamani pana am cazut , si am fost la medic am aflat ce este .Mi sa dat medicamentele dar dupa trei zile incepeam sa tusesc si sa-mi pierd memeria pentru sp***at timp si in ziua de azi am durere la plamanul drept si durere intercostala stang ce pot face

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.