Homeopatia

Adreseaza o intrebare comunitatii Homeopatia

Ameteli si nesiguranta la mers

Postat de elena794117188 cu 6 ani in urma

Am fost operata - tiroidectomie toatala , de cateva luni si am spondiloza cervicala veche. . NU pot sa ma bucur de convalescenta, pentru ca ma confrunt cu puternice ameteli, slabiciune in picioare incat ma clatin ca un betiv. iau betaserc pentru ameteli, am facut fizioterapie pentru spondiloza, fac masaj si gimnastica pentru coloana la domiciliu in continuare, insa nu simt ameliorari. Am devenit depresiva si siomt disconfortul psihic. Oare tratamentul homeopat ma poate ajuta ? Va multumesc.

Raspunsuri la aceasta intrebare

Posteaza un raspuns
  • Dr. Ioan Dumitrescu (cu 6 ani in urma)
    • 0

    Aveti nevoie si de acupunctura .

    Raspunde
  • Dr. Diana Dragomir (cu 6 ani in urma)
    • 0

    Cu siguranta un tratament homeopat va va ajuta sa depasiti aceasta perioada.

    Raspunde
  • elena794117188 (cu 6 ani in urma)
    • 0

    Va multumesc mult d.,na doctor,
    Cu consideratie

    Raspunde
  • elena794117188 (cu 6 ani in urma)
    • 0

    Desigur... aveti dreptate. M-am gandit si la acupunctura, insa din pacate, in zona noastra nu avem cabinete de acupunctura . Sunt in capitalele judetelor vecine. Si cum se face zilnic , o perioada mai lunga, ... nu as putea. La Deva avem doar un medic homeopat si este mai aproape...la 80 km de mers. Asta este situatia celor din provincie.. Din pacate. judetul nostru.. HD este cam vitregit de specialisti in sanatate. Asta e..
    Va multumesc mult pentru raspuns.

    Raspunde
  • Dr. Ioan Dumitrescu (cu 6 ani in urma)
    • 0

    Daca pot sa va ajut prin e-mail, va rog sa ma contactati .
    E-mail : usorul@yahoo.com

    Raspunde
  • elena794117188 (cu 6 ani in urma)
    • 0

    V.am scris e-mail domnule doctor. Noapte buna ,

    Raspunde
  • ionescu mari (cu 7 luni in urma)
    • 0

    Sunt Ionescu M, Ploiesti, am 79 ani si de vreo luna am nesiguranta in picioare, numai pe strada, cand trec masini si oameni multi. In casa, nu am nesiguranta. Iau betaserc, iau medicamente pt tensiune, iau piracetam. Am nesiguranta, in continuare. Medicamentele pt ameteala, adica piracetam si betaserc le iau de vreo luna. Ce pot face_? Sunt invatata sa ma duc in oras, sa fac cumparaturi, DAR ACUM E CAM RAU DACA PLEC IN ORAS, SUNT DISPERATA. MULTUMESC

    Raspunde

Posteaza raspuns


Activitate comunitate

mai mult
 
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK