E normal sa-ti pierzi partial gustul dupa ce am luat tantum verde?

Intrebare postata de MembruMobileApp1488317130 cu 3 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Gripa Infectie virala

Buna ziua, totul a inceput acum 3 luni cand am avut amigdalele inflamate, mi-a fost data o reteta( mi-a fost dat XIFIA 400 care trebuia luat la 24 ore plus o protectie care trebuia luata inainte si dupa antibiotic, Teraflu si Strepsils), in tot acest timp mancam foarte putin, ma durea foarte tare la inghitire.
Dupa 7 zile totul a revenit la normal, in afara ca aveam mereu gatul plin cu mucozitate vascoasa, am zis poate inca mai sunt racit.
Dupa 2 luni, a inceput iar sa ma doara gatul, doar ca mult mai putin, chiear era foarte suportabila durerea, mai putin cand mancam ciocolata si incepeam sa vorbesc mai mult. In tot acest timp am luat jumate de cutie de strepsils, foarte putin m-a ajuta. Dupa 2-3 zile a inceput sa ma mai lase, dar am terminat strepsils-ul, am zis sa incerc si cu tantum verde din care am luat 15 pastile, in cam 7-8 zile mi-a disparut durerea complet. Doar ca simteam mereu in interiorul gatului amortit( exact efectul tantum verde), am zis ca-i normal la inceput( gustul afectat ), dupa un timp simtul gustativ imi era foarte afectat. Sunt produse picante pe care abia le mancam inainte, acum abia le ma simt. Sunt momente cand simt gustul, dar nu ca inainte, dar tot gatul amortit cu putina mucoasa si gustul afectat. Va rog vreau un sfat la problema mea.
O zi frumoasa in contunuare!

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.