Legatura dintre aspirina si diabet

Intrebare postata de RamiStoian cu 5 ani in urma - 5 raspunsuri MExista raspuns de la medic

Buna seara. Ma numesc Ramona S. si as dori sa ma ajutati intr-o problema: mama mea a fost diagnosticata, acum trei ani, in Italia, cu diabet de tip 2; anul acesta a suferit doua interventi chirugicale la carotida, tot in Italia( prima la sfarsitul lunii martie, cea de-a doua la sfarsitul lunii mai), avand atat carotida stanga cat si cea dreapta infundata in proportie de 75% respectiv 80%. Medicamentele pe care le ia sunt: sivastin 20mg, cardioaspirin 100mg (il ia in urma operatilor din acest an), gliclazide 30ml (dar ia numai 15ml pentru ca este foarte stricta cu dieta si face si exercitii). In seara asta a ajuns la urgenta cu tensiunea de 210, dupa ce saptamana asta a mai avut de doua ori asemenea probleme. Am citit un articol in care se sustine ca hipoglicemia poate fi determinata si de ingestia unor medicamente ca inhibitorii de monoaminoxidaza, precum salicilatii (aspirina). In acest caz, care ar fi solutia? Sa renunte la cardioaspirina, sa ia o doza mai mica sau se poate inlocui cu un alt medicament? ( va reamintesc ca acest medicament il ia de cand a fost operata si trebuie sa-l ia tot restul vietii). Daca nu se poate renunta sau inlocui cardioaspirina, care ar fi solutia? Va multumesc! Cu respect, Ramona.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (5)

eu am inteles ca a avut tensiunea mare, nu ati spus nimic de glicemie...aspirina nu da hipoglicemii pe de alta parte...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Diabetul zaharat.

Inscrie-te aici!

Solutia este sa urmeze in continuare tratamentul cu ASPIRINA, si, EVENTUAL, sa se modifice tratamentul cu gliclazid. Daca este vorba despre gliclazid MR (DIAPREL, DIAMICRON), nu este recomandat sa rupa pastila in doua (15 mg), pentru ca substanta se elibereaza mai repede si poate provoca HIPOGLICEMIE.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

nu este cazul sa opriti aspirina pt simplul fapt ca cel mai probabil mama dumneavoastra are TA insuficient tratata.Nu cred ca a crescut TA de la o hipoglicemie pt ca nu ati descris simptomele de hipoglicemie si nici nu ati spus ca ar fi avut o glicemie

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
CIORNEI CONSTANTIN (cu 4 ani in urma)

PT. A EVITA EPISOADELE DE HIPOGICEMIE CE TREBUIE SA FAC?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz
NADEJDA (cu 2 ani in urma)

SI EU FOLOSESK ASPIRINA IN FIEKARE ZI,SUNT KU DIABET TIP2,DAR NAM PATIT NIMIC PINA ACUM DE LA ASPIRINA,ACUM SUNT IN IZRAIL SI MEDICUL DE FAMILIE MEA SPUS CA ASPIRINA NUI BUNA LA DIABET,CICA FACE RAU,E CORECT OARE?NU STIU CE SA FAC SA EAU IN CONTINUARE SAU NU,MEAM CUMPARAT ASPIRINA MICROPERIN E BUNA OARE?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam
Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, firma ActiveSoft, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin Sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK