Nu stiu ce sa mai fac

Intrebare postata de georgeta2115 cu 8 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna ziua...
la inceputul lunii trecute am facut un tratamen cu antibiotice, mai exact AUGMENTIN si am facut candidoza , am luat tot felul de tratamente printre care NISTATINA , RELFOR si m-am spalat cu TANTUM ROSA, totul a fost ok si infectia parca disparuse, nu mai aveam mancarim si nici secretii abundente, pana acum cateva zile cand aceste secretii au inceput sa reapara, am fost la farmacie si mi s-au recomandat ovulele, 3 zile de tratament CANESTEN GYN si totusi aceasta nu dispare, tin sa precizez ca folosesc pilule contraceptive MERCILON de vreo 3 luni.
ce sa mai fac, cum pot sa scap de ea, poate sa apara si din cauza pilulelor contraceptive? va rog sa ma ajutati.....va multumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

exista factori care favorizeaza aparitia candidozei vaginale : contraceptivele orale combinate, antibioticele cu spectru larg (distrug flora vaginala normala), purtarea lenjeriei intime sintetice, unele boli endocrine (hipotiroidismul), o anemie feripriva. Un consult la medicul p***aant, eventual un examen ginecologic se impune pentru un tratament corect local si general (mai ales in cazul recidivelor). evitati dulciurile concentrate, alimentele ce contin mai mult zahar, cofeina, folosirea sapunurilor dure, care contin parfum si a deodorantelor in zona intima, purtarea de antaloni si lenjerie stramta.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.