Fisuri la nivelul labiilor

Intrebare postata de cosmina59 cu 7 ani in urma - 4 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna ziua,

Acum o luna am fost la doctor, si mi-a dat tratament pentru candida ... gyniel pentru 7 zile, dimineata o pastila oral si seara vaginal, si inca ceva... crema intr-o siringa doza unica, insa problema mea, si anume fisurile care mi se produc la nivelul labiilor, pana acum apareau la contact sexual, acum insa au aparut si fara contact, apar intre labiile mari si labiile mici. Imi puteti da un sfat va rog frumos, nu mai stiu ce sa fac pentru ca ma ustura foarte tare, le-am dat cu crema de galbenele. sunt ca niste zgarieturi destul de superficiale, insa sunt deranjante! VA MULTUMESC!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (4)

Incercati cu crema Cicalfate firma Avene, 2-3 aplicatii zi.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Candidoza.

Inscrie-te aici!
aua (cu 6 ani in urma)

nu esti sing. din pacate...e ceva straniu ce se intampla si cum apar aceste fisuri...incearca mibazon .....farmacie veterinara ....

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
alee (cu 6 ani in urma)

Si eu am avut o perioada prob asta..de ceva timp a incetat..prob apare cand port pantaloni stramti sau cand ma deranjeaza lenjeria intima..incearca sa folosesti canesten crema..este foarte eficienta,nu doar extern,ci si intern..in plus,un alt factor al aparitiei micilor crapaturi este faptul ca am folosit detergenti intimi care nu numai ca ma faceau sa simt pielea mai uscata,ci agravau situatia..si tantum rosa,gel intim sau pliculete,este foarte bun..incearca si vei vedea!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Diana (cu 3 ani in urma)

Eu folosesc si Dermovate crema.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
×
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.