Candida vaginala?

Intrebare postata de Loredana138117553 cu 11 ani in urma - 3 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Am fost diagosticata cu candida si am urmat un tratament inaintea aflarii raspunsului la sfatul medicului.presupun ca mi-am infestat partenerul inainte de a ma duce la doctor din care cauza e si el acu purtator.pana la aflarea rezultatului am facut sex protejat dar din pacate am facut si sex oral,deci este posibil sa ma infestat iar?trebuie sa urmez iar tratamentul??????

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (3)

Nora5 (cu 11 ani in urma)

da este posibil sa ai iarasi candida, tratamentul trebuie urmat de ambii parteneri pentru a da rezultate

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
simona166117244 (cu 11 ani in urma)

Buna,
Este foarte posibil sa fi recidivat candida. Asa cum ti-a zis si sheila, tratamentul tb facut de catre ambii parteneri.
Sa ai in vedere ca dupa sex oral sa nu va fi ales si cu candida bucala. Mergi si fa niste analize.
Iar tratamentul...pentru amandoi!
Sanatate maxima!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
logos70 (cu 9 ani in urma)

Exista un tratament eficient impotriva candidei, C-Free se numeste, se gaseste in sistemul mlm al firmei Coral Club International, il puteti gasi si pe siteul www.coralclubin.eu, va pot sta la dispozitie pentru amanunte.
Sigur, si imunitatea este foarte importanta, pe acest site gasiti si tratamente optime pentru imunitate, sanatatea femeii, sanatatea copilului, sanatatea barbatului, antioxidanti cu nanoclusteri, etc...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Intrebari similare

acum 4 ani am fost diagnosticata cu candida si am facut tratament cu ovule insa anul trecut a reaparut .Fiindca am fost insarcinata n-am putut face alt tratament decat cel local:spalari cu tantum...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

vreau si eu sa stiu un tratament bun pt candida

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

am avut un cantact neprotejat acum vreun an.at am observat dar mi sa parut normal ca are foarte mult lichid alb-transaparent in vagin si multa "branza". inainte mirosea urat dar dupa ce...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

buna,am fost diagnosticata cu candida albicans si fac tratament cu nistranina(eu si partenerul),fluomizin(ovule)si duphaston,problema este ca in timpul menstruatiei nu iau nimic si am o usturime...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

buna ziua as dori sa mi spuneti parerea legata de parerile doctorului din filmul linkului de mai jos: http://video.google.com/videoplay?docid=-2137356552230941410 legate de cauza bolii si de...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.