Candida sau altceva?! va rog raspuns urgent!

Intrebare postata de Mariana1898799 cu 11 ani in urma - 2 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Candidoza

Buna!in urma cu cateva saptamani am avut niste mancarimi vaginale f suparatoare.mi-am dat cu clotrimazol crema si au mai disparut.Problema este ca acum are si prietenul meu aceleasi mancarimi si i-au aparut niste bubite rosii pe penis.Ne-am dat amandoi cu clotrimazol crema si au mai disparut dar imi este teama sa apara iar la intreruperea tratamentului.aveti idee ce ar putea fi si ce tratament sa urmez ?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

constantin5102798 (cu 11 ani in urma)

NU trebuie sa fie neaparat candida poate sa fie orice altceva!!.Nu ai fost prea inspirata ca ,inainte de a face macar o analiza a secretiei vaginale,ai folosit clotrimazolul.Nici un forumist nu-ti poate raspunde la intrebarea ta cu atat mai mult un medic. Du-te si fa-ti analiza secretiei vaginale dupa o saptamana de la intreruperea tratamentului cu clotrimazol si mai ales fara sa faci spalaturi vaginale inaintea analizei cu 24 de ore .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Utilizator11556006338 (cu 8 luni in urma)

Daca are bubite rosii s-ar putea sa fie herpes. Aveti grija si incercati sa evitati contactul sexual. Prezentați-va la medicul ginecolog cât de repede.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Intrebari similare

acum 4 ani am fost diagnosticata cu candida si am facut tratament cu ovule insa anul trecut a reaparut .Fiindca am fost insarcinata n-am putut face alt tratament decat cel local:spalari cu tantum...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

vreau si eu sa stiu un tratament bun pt candida

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

am avut un cantact neprotejat acum vreun an.at am observat dar mi sa parut normal ca are foarte mult lichid alb-transaparent in vagin si multa "branza". inainte mirosea urat dar dupa ce...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

buna,am fost diagnosticata cu candida albicans si fac tratament cu nistranina(eu si partenerul),fluomizin(ovule)si duphaston,problema este ca in timpul menstruatiei nu iau nimic si am o usturime...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

buna ziua as dori sa mi spuneti parerea legata de parerile doctorului din filmul linkului de mai jos: http://video.google.com/videoplay?docid=-2137356552230941410 legate de cauza bolii si de...

Intrebare postata acum 10 ani de in Candidoza.

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.