E candidoză sau altceva?

Intrebare postata de Utilizator11568302610 cu o saptamana in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli genitale feminine

Salut! În urma unui tratament cu antibiotic de 2 săptămâni (oral și intravenos), am făcut o candidoză, ceea ce mă așteptam. La o săptămână după terminarea tratamentului cu antiotice, a început pruritul, iar apoi, mi-au ieșit vreo 8-9 bășicuțe dispersate pe vulvă, de diferite mărimi, care ulterior s-au spart și au rămas ca niște ulcerații. Menționez că mă dor, mă ustură, iar din când in când, apare si senzația de prurit. E o candidoză mai severă sau e altceva?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (cu o saptamana in urma)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: http://sfatulmedicului.ro/Boli-genitale-feminine/tratament-candidoza-vaginala_10828

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.