Afectiune severa picioare - posibil sindrom posttrombic.

Intrebare postata de rcosmin cu 6 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boli de piele Supradozaj heparina Crampe nocturne ale piciorului

Va scriu in numele bunicii mele ce a dezvoltat o afectiune severa la ambele picioare ce nu s-a putut rezolva in 2 ani,

Atasez poze aici
http://tinypic.com/r/f3z58z/6
http://tinypic.com/r/e1aerd/6
http://tinypic.com/r/f3z58z/6

Istoricul bolii
In vara anului 2008, la piciorul drept s-a declansat in urma unei crampe musculare nocturne, aparitia brusca a unei edematieri a pulpei cu roseata, durere si dupa 2-3 luni cu echimoza care se observa si acum.
In urma examinarii eco-Doppler medicul cardiolog m-a suspectat de T.V.P pentru care mi s-a recomandat tratament cu anticoagulante sub controlul de laborator. Afectiunea s-a accentuat tot mai mult aparand la nivelul pulpei in treimea superioara cu rigiditate si nodozitati iar mai jos la nivelul portiunii de culoare violacee cu retractie musculara.
La un nou ex. ecoDoppler s-a infirmat diagnosticul de T.P.V. si a ramas stabilit diagnosticul insuficienta circulatorie venoasa la membrele inferioare si de aproximativ 1 an nu mai iau tratament pe baza de heparina.
In prezent medicul cardiolog mi-a recomandat examinare la serviciul dermatologic .
| Aici am fost diagnosticata cu celulita erizipeloida, insuficienta circulatorie venoasa cronica stadiul III Widmer, dermita de contact . S-a recomandat tratament cu o solutie pe baza de hidrocortizon acetat, Oxid Zn, talc, glicerina horata – 2 aplicatii pe zi, timp de 5 zile, dupa care crema elocom tot 5 zile cu recomandarea sistarii tratamentului topicelor cu heparina, sistarea tratamentului cu vessel due. Rezultatul a fost usoarea atentuare a simptomelor – 10%.
In decembrie 2012, in urma unei alte crampe musculare nocturne acelasi proces inflamator a aparut si la piciorul stang . Am cerut parerea unui chirurg vasculat care mi-a indicat control endocrin – ex. laborator normale. Mi s-a recomandat tratament cu antibiotice 7 zile (Tavanic) detralex (pe care-l iau din 2008), din nou Vessel Due, Pentoxi, Retard.
Simptomatologia continua cu aceleasi manifestari, dureri, arsuri, intepaturi, rigiditate cu nodozitati, si mai rar mancarimi.

As aprecia orice idee sau sfat.

Multumesc

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.