Bubițe albe pe ,penis . Ce tratament sa iau?

Intrebare postata de Utilizator11535794159 cu un an in urma - 1 raspuns
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Boala inflamatorie pelvina

Bună ziua . Am o problema ,am 20 de ani și de vreo 2 luni mi-au ieșit pe ,penis niște bubițe albe nu pe capul penisului ci pe piele ,nu dor, nu mă ,mănâncă ,nu se sparg nu iese nici un fel de lichid din ele . Am avut contact sexual neprotejat cu prietena mea . Suntem impreuna de un an si facem neprotejat de 10 luni dar nu mi s-a mai intamplat niciodata , bubițele sunt tari la atingere . Ce ar putea fi ?

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (cu un an in urma)

Buna ziua,
Pentru un diagnostic complet va recomandam sa mergeti la un control medical.
Articol de interes: http://sfatulmedicului.ro/Candidoza-si-alte-infectii-micotice/simptome-de-candida-la-barbati_11317

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.