Postinor 2

Intrebare postata de roxiii22 cu 5 ani in urma - 1 raspuns MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Afectiuni uterine

Buna ziua, poate ca aceast subiect nu intra in categoria "Uterul si problemele lui", dar nu am gasit rubrica referitoare la anticonceptionale, as avea unele nelamuriri si nevoie de cateva raspunsuri. Acum o saptamana si ceva am avut un contact sexual neprotejat, a doua zi am luat prima pastila de postinor, pe cea de a doua am administrat''o dupa 12 ore de la prima, iar dupa 7 zile au avut loc sangerarile, dar fara dureri, au trecut trei zile de la prima reactie, iar eu inca am astfel de sp***ageri in cantitate destul de redusa, in plus azi am avut dureri abdominale si de ovare destul de intense, un interval foarte sp***at de timp, mi''as dori sa stiu daca aceste reactii sunt normale si daca se manifesta in functie de organism, se poate ajunge pana la chisturi ovariene sau probleme mai mari? Va rog mult sa imi raspundeti. Multumesc anticipat.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Sangerarile amintite fac parte din efectele anticonceptionalelor.
Este bine sa consultati medicul ginecolog pentru a exclude o boala inflamatorie pelvina asociata care sa explice restul simptomelor.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.