Anticonceptionale și Rosuvastatina?

Intrebare postata de alina_flory cu 3 saptamani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Afectiuni uterine

Bună ziua! Iau anticonceptionale de 7 ani, după naștere. De trei luni medicul de familie mi-a prescris rosuvastatina de 20 mg pentru un colesțerol crescut, am mentionat ca iau anticonceptionale dar mia spus că nu este nici o problema. Prima luna nu am avut nici un simptom însă a doua luna am avut foarte mici sangerari intre menstruatii . Poate fi de la rosuvustatina asociate cu ac ? Sau ar trebui să-mi fac griji?
Multumesc!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.