Abuz, dependenta si intoxicatii

Adreseaza o intrebare comunitatii Abuz, dependenta si intoxicatii

Xanax-ul luat in cantitati mici da dependenta..si e periculos?

Postat de serban11135569 cu 4 ani in urma

Buna ziua...am inceput sa am ..niste ameteli..imi pocneau urechile si o stare generala de rau care initial le-am pus pe seama ..unor Hipoglicemii..eu fiind insulinodependent..dar am constat ca nu asta e cauza..verificand glicemiile am constatat ca erau chiar crescute ..(200-250)...si de atunci (cca 6,7luni) am inceput sa iau Xanax dimineata..cam de 25..si am vazut ca nu mai am acele stari de rau..dar cum nu am luat iarasi au aparut...problema e ca mai pe seara mai consum alcool...Am vorbit cu un medic psihiatru si mi-a recomandat Spitomin si mi-a spus sa renunt in totalitate la Xanax dar multa lume il foloseste..si se simt bine..ce sfat imi dati???

Raspunsuri la aceasta intrebare

Posteaza un raspuns
  • danyelin (cu 4 ani in urma)
    • 0

    Buna.In primul rand v-as sugera sa nu asociati in nici un caz aceste tablete cu alcoolul.Ma gandesc ca daca ati inceput sa luati xanax,aveati ceva stari de agitatie sau poate nervozitate.Parerea mea este sa discutati cu psihiatrul problema d-voastra,sa urmati tratamentul prescris si sa mergeti din cand in cand la un control.Aceste medicamente sunt prescrise pentru sistemul nervos si nu este indicat sa le luam dupa capul nostru,ar putea sa faca mai mult rau decat bine.O zi buna!

    Raspunde
  • Psih. Alina Ionescu (cu 4 ani in urma)
    • 0

    Buna seara. Xanaxul da dependenta. Apeleaza la medicul psihiatru pentru a depasi simptomele de sevraj, la intreruperea lui.

    Raspunde
  • ana (cu 3 ani in urma)
    • 0

    Eu am luat mult timp xanax pana m=am intoxicat ingrozitor.Aveam ameteli, extrasistole, puls scazut. Sora mea care este medic si-a dat seama din ce cauza ma simt rau si mi-a spus sa intrerup administarea de xanax-ea nu prea stia ca eu ajunsesem si la 4 mg pe zi.M-am dus la psihiatru si mi-a prescris un tratament ce consta in reducera cu 0, 25g la 4 zile asociat ci taver si spitomin.Aproximativ 14 zile mi-a fost ingrozitor de rau, apoi sarile de rau s-au diminuat.Ma durea capul, imi erau amortite mainile si picioarele, imi tremura corpul, nu vedeam prea clar.Acum sunt in prima zi de doza de 0, 25grame si ma simt mult mai bine, desi ma mai doare putin capul si mai sunt cand si cand ametita. Sfatul meu pentru voi este sa nu luati aceasta otrava.Este o nenoricire pentru corp. Eu am inceput sa iau acest drog dintr-o prostie pentru ca nu puteam sa dorm.

    Raspunde
  • carmenalinai (cu 3 ani in urma)
    • 0

    iti recomand o terapie complementara neinvaziva si cu rezultate bune ce pot fi vazute f.rapid 0729897110

    Raspunde
  • MARIA (cu 3 ani in urma)
    • 0

    Tatal meu foloseste mult xanax pe zi in combinatie cu distonocalm.Este bine?in plus uneori consuma si alcool.Care sunt efectele negative?

    Raspunde
  • SANDU (cu 2 ani in urma)
    • 0

    nu ar trebui sa consume alcol eu am patit cu alcolul si calmante nu este de joca vorbesc din experienta mea nu merita Bafta

    Raspunde
  • adrian (cu un an in urma)
    • 0

    daca am luat 1 luna cate 0,5 mg pe zi ma pot opri brusc?

    Raspunde
  • csilla (cu 9 luni in urma)
    • 0

    este o otrava curata si un drog care distruge creierul devii o leguma asta nu spun medicii

    Raspunde
  • ina (cu 7 luni in urma)
    • 0

    ete foarte bun dar nu asa in asociere cu alcool si in cantitati mari si pe perioade mari de timp, luati ca voi, ca voi o sa fie.

    Raspunde

Posteaza raspuns

Activitate comunitate

mai mult