Din 1 februarie si pana in 31 martie, ofertele si reducerile la produsele de ingrijire te ajuta sa alegi cu usurinta cadourile potrivite pentru Valentine’s Day, 1 si 8 martie sau sa iti completezi trusa personala de infrumusetare.
De la cosmetice pentru ingrijire corporala pana la produse pentru igiena orala si intima, in farmaciile Centrofarm te asteapta o gama de produse atent selectionate, la preturi avantajoase, care pot sa devina cadouri atat pentru tine, cat si pentru cei dragi.
Piele ingrijita si hidratata cu produsele Caudalie din gama Body Care Chiar daca zilele friguroase de iarna persista, nu te ingrijora. La Centrofarm vei gasi la preturi avantajoase produsele Caudalie Body Care care hidrateaza intens pielea. Crema pentru maini si unghii, Vinotherapie unt de corp, Gomaj Cabernet si lotiunea de corp hranitoare te vor ajuta sa-ti pastrezi pielea catifelata si fina, in ciuda temperaturilor scazute de-afara. In plus, pentru un corp divin, poti alege Caudalie Divine Oil sau Divine Scrub.
Rasfatul de care te poti bucura nu se opreste aici. Alege unul dintre gelurile de dus Caudalie si samponul de ingrijire delicata si vei avea parte de un ritual de ingrijire complet. La achizitionarea de produse Caudalie Body Care in valoare minima de 125 lei, vei primi cadou o geanta din bumbac organic pe care o vei putea folosi in vizitele tale la SPA, la sala sau pe plaja, in vacanta mult asteptata de vara.
In plus, surprizele continua! Te poti bucura de un portfard primit cadou la achizitionarea unuia dintre parfumurile Caudalie cu arome discrete, senzuale si totodata misterioase. Tot din gama Caudalie, poti incerca crema de fata Caudalie Premier Cru Riche. Lansata in exclusivitate in farmaciile Centrofarm, aceasta are o formula de exceptie pe baza de resveratrol, viniferina si polifenoli extrasi din semintele de struguri, care lupta eficient impotriva imbatranirii tenului, conferind pielii un aspect vizibil mai intinerit.
Porneste in cautarea secretului tineretii, cu produsele cu acid hialuronic de la MaxiLife Secretul tineretii vesnice inca nu a fost aflat de nimeni, insa deja este cunoscut efectul benefic al acidului hialuronic care lupta impotriva ridurilor si a pielii imbatranite.
Gelul cu un continut de 2% de acid hialuronic – cea mai mare concentratie la produsele de acest tip, si comprimatele cu acid hialuronic, ambele de la MaxiLife, ofera o hidratare intensiva pielii, atenuand ridurile si conferind o structura ferma pielii. Produsele sunt o noutate si pot fi achizitionate in exclusivitate din farmaciile Centrofarm.
Branduri englezesti pentru un rasfat regal Inconfunabile si pline de romantism, produsele Yardley se potrivesc perfect in aceasta perioada, cand tanjesti dupa arome florale. in loc de un buchet de flori, poti oferi in dar gama de produse Yardley cu una dintre cele 6 arome: April Violets (violeta), Lavender (levantica), Lily of the Valley (lacramioara), Royal Daisy (margareta regala) sau Peony (bujor) pentru femei, si Citrus&Wood (citrice si lemn) pentru barbati. In plus, poti avea parte si de un cadou special la achizitionarea unor produse din acest brand.
Iar oferta de produse englezesti nu se opreste aici, deoarece la Centrofarm gasesti si gama Enliven. De la sampoanele cu arome de mango, zmeura, cocos sau kiwi, pana la gelurile de dus, lotiunile after shave si sapunurile lichide antibacteriene, toate reprezinta alegeri inspirate si avantajoase.
Reduceri exceptionale la produsele tale preferate Fiecare dintre noi are propriile preferinte si obiceiuri atunci cand vine vorba de cosmetice si ingrijirea zilnica. Tocmai de accea, la Centrofarm poti gasi reduceri la o gama diversificata de produse Vichy, La Roche Posay, Bioderma, Eucerin, Uriage, Ivatherm, Plantur, SVR si multe altele. Astfel, vei putea sa-ti achizitionezi un sampon potrivit Vichy din gama Dercos si sa-l alegi pe al doilea la jumatate de pret. in plus, daca folosesti produsele Bioderma Hydrabio, poti profita de 20% reducere la produsele din aceasta gama.
Zambeste mai des si profita de ofertele Centrofarm la produsele de ingrijire orala Centrofarm iti ofera motive intemeiate sa zambesti mai des. Profita de 15% reducere la achizitionarea oricarui flacon de apa de gura Listerine de 250 ml sau la alegerea produselor de igiena orala Vitis. Gama Vitis cuprinde produse speciale recomandate in tratamente ortogenetice si de uz zilnic, precum si pentru preventia problemelor gingivale.
In brosura Centrofarm, valabila din 1 februarie pana in 31 martie, vei gasi sute de motive pentru a merge la shopping in fiecare zi. Profita de oferte si promotii si cauta brosura in toate farmaciile Centrofarm din Bucuresti si din tara.
Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil.
Despre Centrofarm Avand peste 80 de ani de experienta in domeniu, Centrofarm detine in prezent 58 de farmacii, dintre care 37 in Bucuresti si 21 in tara. Mai mult de jumatate dintre acestea sunt pozitionate in centrele comerciale mari – un procent unic pe piata farmaceutica romaneasca.
Farmaciile Centrofarm au adus in exclusivitate in Romania branduri cu renume international, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana (suplimente alimentare) si Lytess (textile cosmetice). Pe langa produsele specifice oricarei farmacii, Centrofarm le ofera clientilor si cea mai variata gama de produse tehnico-medicale, textile cosmetice si echipamente medicale.
Centrofarm a lansat "Centrofarm Student" - un program de fidelizare dedicat exclusiv studentilor.
Prin intermediul unui sticker special, care inlocuieste cardul de fidelitate clasic, studentii vor beneficia de 15% reducere la toate produsele, cu exceptia medicamentelor.
In plus, studentii vor acumula, in puncte, 10% din valoarea platita pentru medicamente.
Prin Programul Castiga Viata derulat de Centrofarm, punctele pot fi rascumparate in servicii medicale si de laborator, frumusete si ingrijire corporala, acces la sali de sport si servicii de medicina complementara.
Stickerele "Centrofarm Student" se elibereaza si pot fi folosite in toate farmaciile Centrofarm din Bucuresti si din tara, fiind valabile 3 ani de la emitere. Modalitatea de utilizare a stickerului este similara cu cea a unui card de fidelitate - se scaneaza codul de bare imprimat pe acesta. De asemenea, punctele acumulate in urma cumparaturilor facute in farmaciile Centrofarm pot fi folosite pe toata perioada de valabilitate a stickerului.
Orice persoana, cu domiciliul in Romania, avand 18 ani impliniti si care urmeaza cursurile la o unitate de invatamant superior (licenta/masterat/doctorat) poate beneficia de acest program. Pentru a intra in posesia stickerului, solicitantul trebuie sa prezinte un document - carnet de student, legitimatie de biblioteca, legitimatie de transport, care sa-i ateste statutul de student, si sa completeze un formular de inscriere.
"Pot spune ca am invatat despre executia bugetara in primele zile de studentie, cand, din banii primiti de acasa, trebuia sa platesc caminul, cantina si apoi, din ce mai ramanea, faceam celelalte cumparaturi. Desigur, au trecut multi ani de atunci, dar observ ca problemele studentilor sunt aceleasi, iar banii tot putini, asa ca venim in ajutorul lor cu un discount semnificativ, de 15%, pentru toate produsele din sala de vanzare a farmaciilor Centrofarm. De asemenea, cu ajutorul punctelor acumulate prin intermediul stickerului "Centrofarm Student", le dam sansa sa beneficieze gratuit de serviciile clinicilor medicale, dar si de acces liber la sali de sport sau centre de frumusete, in cadrul Programului "Castiga Viata". Cand vor castiga primul salariu, suntem siguri ca tot in farmacia Centrofarm vor veni, fiindca vom fi deja prieteni", a declarat Catia Radulescu, Director General Centrofarm.
Reducerile de 15% oferite prin intermediul stickerului "Centrofarm Student" nu se cumuleaza cu alte promotii, discount-uri sau oferte.
Despre Centrofarm
Avand peste 80 de ani de experienta in domeniu, Centrofarm detine in prezent 58 de farmacii, dintre care 37 in Bucuresti si 21 in tara. Mai mult de jumatate dintre acestea sunt pozitionate in centrele comerciale mari - un procent unic pe piata farmaceutica romaneasca. Farmaciile Centrofarm au adus in exclusivitate in Romania branduri cu renume international, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana (suplimente alimentare) si Lytess (textile cosmetice). Pe langa produsele specifice oricarei farmacii, Centrofarm le ofera clientilor si cea mai variata gama de produse tehnico-medicale, textile cosmetice si echipamente medicale.
citeste mai mult...
Bebelusul este in centrul vietii tale. Pentru sanatatea lui nu faci niciun compromis.
Noi te ajutam sa-l cresti mai usor. Gasesti preturi reduse la maxim la raftul Centrobebe.
Zilnic, primul client Centrobebe primeste cadou o jucarie din Sertarul cu Surprize!
"Centrobebe" este un proiect Centrofarm care se adreseaza tinerilor parinti care au copii cu varste cuprinse intre 0 si 12 luni.
Bebelusul adauga o noua dimensiune universului familial. Primul lui an de viata este o perioada frumoasa, plina de emotii, experiente noi, nelinisti si bucurii.
Nimic nu se compara cu ceea ce am simtit cand copilul nostru a mancat primul fruct sau cand a dormit prima data singur in patutul lui.
Noi, cei de la Centrofarm, ii intelegem si ii ajutam pe tinerii parinti sa-si creasca nou-nascutul ca si cum ar fi al nostru.
Vrem sa-i facem sa se simta speciali in farmaciile noastre si sa-si doreasca sa revina. Asa ca am selectat cele mai vandute produse de bebelusi si le-am setat preturi atractive.
Apoi, am ales un corp in zona produselor destinate cresterii si ingrijirii copiilor si ne-am propus sa-l decoram cat mai atractiv.
Avem si surprize! Fiecare farmacie ofera o jucarie pe zi primului client care achizitioneaza cel putin un produs din cele aflate pe corpul bebelusului.
citeste mai mult...
Incepand cu 18 noiembrie, farmaciile Centrofarm lanseaza campania de iarna "Magie alba" care se adreseaza tuturor clientilor Centrofarm.
Reduceri de pana 50% la al doilea produs cumparat, produse cadou, oferte 1+1, reduceri variate pentru produse cosmetice, produse de igiena orala si intima.
Campania este realizata cu sprijinul clinicilor Medic Line si are ca scop identificarea persoanelor cu potential risc de osteoporoza sau care prezinta simptome specifice acestei afectiuni. De asemenea, se urmareste informarea, consilierea si educarea persoanelor privind preventia si controlul osteoporozei, precum si adoptarea unui stil de viata sanatos.
Produsele Caudalie ajuta la reinnoirea celulelor si redau pielii tineretea si fermitatea.
Stiati ca polifenolii din samburi de struguri sunt unii dintre cei mai puternici antioxidanti ce se produc in lumea vegetala? Opresc producerea de radicali liberi, care sunt principala cauza a imbatranirii pielii. Aceasta descoperire a stat la baza crearii produselor Caudelie. In plus, pe parcursul celor 10 ani de cercetari pentru a se gasi cele mai bune tratamente de ingrijirea a pielii s-au adaugat alte remedii inovatoare. Printre acestea se numara Resveratrolul, o molecula antidot impotriva imbatranirii pielii, de inalta toleranta.
Produsele Caudelie nu contin parabeni, fenoxietanol, uleiuri minerale si coloranti artificiali. Se folosesc cele mai naturale formule posibile, astfel incat sa aiba parte de o textura extrem de senzuala si un parfum subtil. Produsele sunt testate clinic si nu sunt testate pe animale.
Cumpara produse Caudalie din gama Body Care in valoare minima de 125 lei si primesti cadou un portfard, sau cauta alta oferta in catalog.
citeste mai mult...
Din 28 octombrie, Centrofarm demareaza o noua campanie medicala de prevenire si informare privind osteoporoza, in cadrul Programului Castiga Viata. Campania se va desfasura in 6 farmacii si se adreseaza posesorilor cardului de fidelitate Centrofarm, care vor beneficia astfel de consultatii medicale de specialitate si isi vor putea testa predispozitia pentru aparitia osteoporozei, prin osteodensitometrie.
Campania este realizata cu sprijinul clinicilor Medic Line si are ca scop identificarea persoanelor cu potential risc de osteoporoza sau care prezinta simptome specifice acestei afectiuni. De asemenea, se urmareste informarea, consilierea si educarea persoanelor privind preventia si controlul osteoporozei, precum si adoptarea unui stil de viata sanatos.
"Datorita feedback-ului excelent pe care l-am primit de la pacientii nostri, am decis sa derulam o noua campanie medicala destinata prevenirii si informarii privind osteoporoza. Desi este o afectiune frecvent intalnita in Romania, mai ales in randul femeilor, publicul nu este constient de implicatiile acesteia. Pentru ca simptomele osteoporozei nu sunt intotdeauna evidente, invitam toti pacientii Centrofarm sa participe la testarile prin osteodensitometrie din cele 6 farmacii din Bucuresti, desfasurate in parteneriat cu Medic Line. Astfel, ei pot beneficia de oferte speciale in farmaciile implicate in campanie si de sfaturile celor mai buni specialisti.", declara Dr. Mirela Morosanu, Director Medical Centrofarm.
"Osteoporoza este vazuta in prezent ca o boala, caracterizata prin reducerea densitatii minerale osoase, asociata cu compromiterea structurii osoase trabeculare, ceea ce predispune osul la fractura in urma unui traumatism de mica intensitate sau chiar in lipsa acestuia. Statisticile arata ca osteoporoza este a treia cauza de mortalitate in tarile civilizate, afectand aproximativ 200 milioane de oameni la nivel mondial.
In prezent, riscul ca o femeie sa sufere o fractura osteoporotica se apropie de 40%. Ca urmare a acestor cifre ingrijoratoare, atat farmaciile Centrofarm cat si Clinica medicala Medic Line Business Health au initiat programul de sensibilizare a populatiei feminine aflate la risc, pentru diagnosticarea precoce a acestei maladii, chiar inaintea aparitiei primei fracturi de fragilitate.", sustine Dr. Lucica Irina Grigorascu - Medic Primar Endocrinolog, Supraspecializare in Sexologie, Doctor in Stiinte Medicale, Medic Line.
In Romania, osteoporoza este o problema de reala importanta, in conditiile in care studiile releva faptul ca una din trei femei sufera de-a lungul vietii de o fractura osteoporotica, iar 80% dintre cei aflati la risc inalt de osteoporoza si care au avut deja cel putin o fractura, nu sunt nici identificati, nici tratati pentru osteoporoza. In Uniunea Europeana, la fiecare 30 de secunde, o persoana sufera o fractura osteoporotica. La fiecare 20 de minute o femeie se confrunta cu o fractura de sold ca urmare a osteoporozei.
Astazi, pe tot cuprinsul globului, aproximativ 50 de milioane de femei au osteoporoza diagnosticata. In jur de 40% dintre femeile de varsta medie si 15% dintre barbatii devarsta medie vor suferi una sau mai multe fracturi osteoporotice in viitor.
Testari gratuite in 6 farmacii Centrofarm din Bucuresti
Pentru a beneficia de testari gratuite pentru depistarea osteoporozei, pacientul trebuie sa prezinte un bon de cumparaturi de minim 45 de lei facute in farmaciile Centrofarm selectate in campanie, impreuna cu cardul de fidelitate Centrofarm. Consultatiile vor fi realizate de catre doua cadre medicale specializate, in incinta celor 6 farmacii Centrofarm din Bucurestide luni pana vineri, intre orele 12:00 - 20:00, iar sambata de la 9:00 la 17:00. Programarile se pot realiza direct in farmacie, la Tel Verde 0800.07.03.07 (Numarul este activ de luni pana vineri, intre orele 09:00-18:00) sau sunand la una dintre farmaciile Centrofarm.
Farmaciile Centrofarm in care se desfasoara campania medicala de prevenire si informare privind osteoporoza sunt: Drumul Taberei nr 90 (str. Drumul Taberei nr.90, bl.c8), Afi Cotroceni (B-dul Vasile Milea, nr.4), Liberty (Sos. Progresului nr.151.171), Paris (str.Paris nr.22, parter), Muncii (str. Mihai Bravu nr.196 bl.200) si 13 Septembrie (Cal. 13 Septembrie nr.65-69, bl. 65-67). Pliantul campaniei este disponibil in farmacii sau pe www.centrofarm.ro .
Reduceri la suplimentele alimentare si retete compensate pentru clientii Centrofarm
In perioada campaniei, Centrofarm ofera o reducere de 20% pentru anumite suplimente alimentare - produse adjuvante in tratamentul pacientilor cu afectiuni ale sistemului osos. Printre acestea se numara Maxilife Locomoflex, Maxilife Cartilaj de rechin (650 mg x 30 capsule), Maxilife Calciu si Vitamina D3, Pursana Complex Articulatii Bio, GoldNutrition Clinical Reumaplus Alivio Activo si GoldNutrition Clinical Ecoreuma Ativo.
In plus, toti posesorii de card de fidelitate Centrofarm beneficiaza de o reducere de 12% la retete, pentru partea necompensata, fara a scadea sub pretul de achizitie.
Despre farmaciile Centrofarm
Centrofarm are o experienta de peste 80 de ani pe piata farmaceutica din Romania. Prin campaniile medicale pe care le realizeaza in cadrul Programului "Castiga Viata", Centrofarm isi asuma misiunea de a contribui la ingrijirea si imbunatatirea starii de sanatate a romanilor si incearca sa le schimbe atitudinea fata de propria sanatate. Campaniile medicale dezvoltate de-a lungul timpului au ca obiectiv informarea, educarea si prevenirea unor afectiuni cu incidenta ridicata precum: diabetul, bolile cardiovasculare, afectiuni ale pielii, obezitatea, osteoporoza, alergiile respiratorii si cancerul de col uterin. Centrofarm detine in prezent 58 de farmacii, dintre care 37 in Bucuresti si 21 in tara.
Despre Medic Line
Clinicile MEDIC LINE au fost infiintate in anul 2005, ca o alternativa privata superioara sistemului public de sanatate, de catre Dr. Mario Grigorascu - fondator si Director General al Medic Line.
Clinicile Medic Line ofera o gama complexa de servicii medicale profesioniste: consultatii medicale si ecografii in majoritatea specialitatilor medicale, baze de tratament recuperare medicala, diverse analize medicale de laborator, servicii de medicina muncii, abonamente medicale, toate practicate la preturi accesibile sau gratuit pentru asiguratii Caselor de Asigurari de Sanatate.
"Clinicile Medic Line pledeaza pentru preventie, tocmai de aceea am ales sa ne implicam in campaniile desfasurate de-a lungul timpului de Centrofarm - pentru depistarea precoce si tratamentul osteoporozei sau depistarea precoce a riscului de aparitie a melanomului. Solicitarile pe care le-am primit in urma acestor campanii au demonstrat un interes tot mai ridicat al oamenilor pentru propria sanatate, iar Centrofarm s-a dovedit a fi pentru Medic Line un adevarat partener in promovarea acestor valori.", a declarat Dr. Mario Grigorascu - fondator si Director General al Medic Line.
Pentru a afla amanunte despre Medic Line sau despre promotiile si campaniile lor (ecografii, osteodensitometrii, consultatii gratuite, etc.), va rugam sa accesati www.medic-line.ro.
Info: Dr. Mirela Morosanu, Director Medical Centrofarm
Tel: 021.313.12.88 [email protected]
www.centrofarm.ro
facebook.com/centrofarm citeste mai mult...
Compania detine o retea de 58 farmacii, 37 in Bucuresti si 21 in tara. Peste jumatate dintre farmacii sunt localizate in mall-uri si galerii comerciale, un astfel de procent fiind unic pe piata farmaceutica romaneasca. Centrofarm acorda o atentie speciala serviciilor oferite clientilorsai, indreptate catre preventie si sanatate.
In acest sens,compania deruleaza Programul Castiga Viata in cadrul caruia posesorii de card de fidelitate au acces gratuit la peste 10.000de servicii de sanatate: analize, consultatii, tratamente, ingrijire la domiciliu, frumusete si ingrijire corporala, sali de sport.
Lista serviciilor este publicata in catalogul Centrofarm Castiga Viata care se actualizeaza periodic si care este disponibil in farmacii.
Obiectivul Centrofarm este sa determine oamenii sa inteleaga importanta preventiei. Prin campaniile medicale pe care le realizeaza in cadrul Programului Castiga Viata, Centrofarm isi asuma misiunea de a contribui la ingrijirea si imbunatatirea starii de sanatate a romanilor si incearca sa le schimbe atitudinea fata de propria sanatate.
Campaniile medicale derulate de-a lungul timpului au ca obiectiv informarea, educarea si prevenirea unor afectiuni cu incidenta ridicata precum: bolile cardiovasculare, diabetul, afectiunile pulmonare, osteoporoza, afectiuni ale pielii, obezitatea, alergiile respiratorii si cancerul de col uterin.
Farmaciile Centrofarm distribuie in exclusivitate in Romania branduri cu renume international precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana (suplimente) si Lytess (textile cosmetice).
Pe langa produsele specifice unei farmacii, Centrofarm pune la dispozitia clientilor cea mai variata gama de produse tehnico-medicale, textile cosmetice si echipamente medicale: scaune cu rotile, carje, bastoane, cadre de mers, colanti, pantaloni, bustiere, mansoane, fese elastice, genunchiere, tensiometre, glucometre, cantare.
citeste mai mult...
Cu sanatatea n-ar trebui sa se intample asa: ea trebuie pretuita inca de cand devii constient de importanta ei. Trebuie sa ai grija de tine inainte ca sanatatea ta sa se transforme dintr-un atu, dintr-un motiv de mandrie - "am o sanatate de fier"-, intr-o povara, intr-o responsabilitate. De sanatatea ta, de puterea ta de munca si de modul in care te ingrijesti depend familia ta, viitorul copiilor tai.
Preventia. Calea cea mai scurta catre o viata lunga.
Cand ai 20 de ani, nu prea te gandesti la sanatatea ta; nici la 30 subiectul nu te preocupa prea mult. Abia spre 40 de ani vezi cele doua degete ridicate de sanatatea ta, intr-un efort de a-ti atrage atentia ca inima ta iti va ? recunoscatoare daca faci mai multa miscare, ca plamanii n-ar ? dorit sa aiba niciodata de-a face cu tutunul, dar, daca nu s-a putut altfel, acum s-ar multumi si cu mai putin, ca rinichii ar ? nespus de incantati daca i-ai spala mai des cu apa plata iar ?catul daca l-ai trata cu mai putin alcool.
E greu sa previi, la fel cum e di?cil sa faci economii la 25 de ani. Iar experienta altora nu mai e de ajuns sa ne ?e invatatura, cat timp abia daca invatam cate ceva din propriile experiente.
Preventia e calea cea mai scurta catre o viata lunga. Noi, cei de la Centrofarm, ne-am propus sa te ajutam sa ai grija de sanatatea ta. Vrem sa promovam sanatatea prin preventie. De aceea am pus la punct un sistem de utilizare a punctelor accumulate pe cardul Centrofarm pentru servicii medicale de cea mai buna calitate la clinicile de top din sistemul privat de sanatate. Pentru ca cel mai bun medicament este preventia.
Zece motive pentru a intra in programul Castiga Viata
Centrofarm are grija de sanatatea ta. Intra in programul Castiga Via?a si bene?ciaza de avantajele oferite de cardul de ?delitate Centrofarm.
1 Acces GRATUIT la clinici si cabinet individuale private de top, prin acumularea de puncte pe cardul de ?delitate la achizi?iile realizate in farmaciile Centrofarm.
2 Acces GRATUIT la analize si servicii medicale nedecontate de CAS prin utilizarea punctelor accumulate pe cardul de ?delitate la partenerii Centrofarm, pe baza voucherului emis in farmacii.
3 Acces GRATUIT la peste 10.000 de servicii pentru sanatate: servicii medicale si de laborator, tratamente, ingrijire la domiciliu, frumusete si ingrijire corporala, medicina complementara, sport.
4 Voucher transferabil de la titularul cardului de ?delitate Centrofarm catre o ter?a persoana, emis in baza punctelor accumulate pe cardul de ?delitate.
5 Program continuu de informare si educare privind preven?ia bolilor care pot afecta starea de sanatate.
6 Campanii de preven?ie pe subiecte medicale de interes cum ar ? bolile cardiovasculare, bolile aparatului respirator, diabet, osteoporoza, afec?iuni ale pielii.
7 Testarea GRATUITA in farmaciile Centrofarm de catre cadre medicale specializate, in timpul campaniilor medicale, pentru veri?carea periodica a starii de sanatate in contextual anumitor afec?iuni (testarea glicemiei, a tensiunii arteriale etc).
8 Identi?carea persoanelor cu poten?ial risc pentru dezvoltarea anumitor afec?iuni cu inciden?a ridicata (persoane care nu stiu si nu sunt diagnosticate cert).
9 Posesorii de card Centrofarm bene?ciaza de 10% reducere la toate produsele cosmetic pana la 31 decembrie 2013.
10 Posesorii de card Centrofarm bene?ciaza de 12% reducere la partea necompensata a re?etelor pana la 31 decembrie 2013.
Cum folosim cardul?Cardul de fidelitate ofera acces GRATUIT la serviciile de sanatate din Programul Castiga Viata.
Pentru cumparaturile effectuate in farmaciile Centrofarm, posesorii de card de fidelitate acumuleaza 10% din valoarea cumparaturilor in puncte pe card, astfel:
• Pentru toate produsele cumparate, la ?ecare 1 leu se va inregistra in contul cardului 1 punct. Un punct valoreaza 0,10 lei.
• Punctele nu se acumuleaza pentru produsele aflate in promotie sau alte oferte comerciale (de exemplu, discount 10% la produsele cosmetice, discount 12% pentru partea necompensata a re?etei si alte oferte comerciale/promo?ii).
• Pentru medicamentele gratuite sau cele compensate integral nu se inregistreaza puncte.
Folosind punctele acumulate, posesorul de card sau orice persoana aleasa de acesta va primi vouchere emise in farmacie, cu care va putea beneficia gratuit de serviciile de sanatate valabile la data emiterii voucherului si prezentate in ultimul catalog al serviciilor de sanatate editat de Centrofarm. La data ridicarii voucherului din farmacie, punctele aferente serviciului ales vor si scazute de pe cardul de fidelitate. Voucherul trebuie prezentat in original in clinica, impreuna cu cardul.
Detalii in farmacii sau pe www.centrofarm.rociteste mai mult...