Exercitii pentru refacerea siluetei dupa nastere


Exercitii dupa nastere

Sus
Exercitii pentru refacerea siluetei dupa nastere

Exercitii dupa nastere

Sus

Sunteti proaspata mamica si doriti sa reveniti la o silueta de invidiat?
Va propunem o serie de exercitii fizice pe care puteti sa le executati fara a va neglija bebelusul.

Ridicarea trunchiului

Pozitia de start

ridicarea trunchiului
Intindeti-va pe podea cu genunchii indoiti si spatele lipit de sol.

Asezati bebelusul pe solduri si sustineti-l de manute. Tineti-l usor in pozitia sezut. Pastrati o distanta intre barbie si piept.

Exercitiu
Expirati: ridicati usor trunchiul de la sol, incordand muschii coapselor. Corpul trebuie sa formeze o linie dreapta de la genunchi la umeri.
Inspirati: reveniti in pozitia de start.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Plierea genunchilor

plierea genunchilor

Pozitia de start
Departati picioarele pana la nivelul soldurilor.
Incordati-va muschii abdominali si mentineti trunchiul la inaltime.

Exercitiu
Inspirati:pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Fandarifandari

Pozitia de start

Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe. Stand in picioare, faceti un pas inainte cu piciorul drept.

Exercitiu
Inspirati: pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua. Piciorul din fata ar trebui ar trebui sa formeze un unghi de 90 de grade.
Expirati: reveniti in pozitia initiala. Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Genuflexiuni

genuflexiuni

Pozitia de start
Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe.
Departati picioarele pana la nivelul umerilor.
Incordati muschii abdominali si pastrati o pozitie de drept.
Intindeti mainile in fata.

Exercitiu
Inspirati: pliati usor genunchii si pastrati spatele drept. Pozitia corpului trebuie sa fie asemanatoare cu cea a asezarii pe un scaun. Aveti grija ca genunchii sa fie suficient de departati astfel incat sa nu loveasca copilul.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.




15256 vizualizari, 11 Iulie 2008

Citeste si

Arhiva
  • Program pentru o silueta de invidiat Program pentru o silueta de invidiat

    Foame si apetit: deosebiti-le Pentru a ramane supla, este suficient sa va ascultati foamea si sa nu cadeti in cursele apetitului. Acest lucru ar putea parea simplu. In plus, trebuie sa stiti sa faceti diferenta intre cele doua. De obicei, acesta este motivul pentru...citeste mai mult

  • Cu PantySlim iti subtiezi silueta cu pana la 10 cm Cu PantySlim iti subtiezi silueta cu...

    Imbracati faimosul Panty Slim vazut la TV - corset de subtiere multi ranforsat, tehnologie microfibre si pareti (fara efort) imediat mai subtire cu 10 cm. Da, este vorba despre Panty Slim, extraordinarul corset de subtiere, vandut la televizor cu peste 199 lei, pe...citeste mai mult

  • De ce este micul dejun atat de important pentru sanatate si silueta De ce este micul dejun atat de...

    Generalitati Micul dejun este numit, pe buna dreptate, cea mai importanta masa a zilei. Organismul are nevoie de nutrienti pentru a functiona in mod corect si pentru a se mentine in forma, iar privarea acestuia de hrana la inceputul zilei inseamna inducerea unor...citeste mai mult