Exercitii pentru refacerea siluetei dupa nastere

Exercitii dupa nastere

Sus
Exercitii pentru refacerea siluetei dupa nastere

Sunteti proaspata mamica si doriti sa reveniti la o silueta de invidiat?
Va propunem o serie de exercitii fizice pe care puteti sa le executati fara a va neglija bebelusul.

Ridicarea trunchiului

Pozitia de start

ridicarea trunchiului
Intindeti-va pe podea cu genunchii indoiti si spatele lipit de sol.

Asezati bebelusul pe solduri si sustineti-l de manute. Tineti-l usor in pozitia sezut. Pastrati o distanta intre barbie si piept.

Exercitiu
Expirati: ridicati usor trunchiul de la sol, incordand muschii coapselor. Corpul trebuie sa formeze o linie dreapta de la genunchi la umeri.
Inspirati: reveniti in pozitia de start.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Plierea genunchilor

plierea genunchilor

Pozitia de start
Departati picioarele pana la nivelul soldurilor.
Incordati-va muschii abdominali si mentineti trunchiul la inaltime.

Exercitiu
Inspirati:pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Fandarifandari

Pozitia de start

Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe. Stand in picioare, faceti un pas inainte cu piciorul drept.

Exercitiu
Inspirati: pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua. Piciorul din fata ar trebui ar trebui sa formeze un unghi de 90 de grade.
Expirati: reveniti in pozitia initiala. Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Genuflexiuni

genuflexiuni

Pozitia de start
Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe.
Departati picioarele pana la nivelul umerilor.
Incordati muschii abdominali si pastrati o pozitie de drept.
Intindeti mainile in fata.

Exercitiu
Inspirati: pliati usor genunchii si pastrati spatele drept. Pozitia corpului trebuie sa fie asemanatoare cu cea a asezarii pe un scaun. Aveti grija ca genunchii sa fie suficient de departati astfel incat sa nu loveasca copilul.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.


Citeste si

Arhiva
  • Psyllium, taratele care fac minuni pentru silueta Psyllium, taratele care fac minuni...

    Psyllium, planta originara din India, cunoscuta si sub numele de ispaghul, a fost mult timp folosita pentru a trata constipatia, dizenteria si diareea. Aceasta planta este unul dintre cele mai bune laxative naturale, care nu provoaca iritatii ale mucoasei gastrice....citeste mai mult

  • Cum sa-ti pastrezi sanatatea pe timp de iarna Cum sa-ti pastrezi sanatatea pe timp...

    Generalitati Desi afecteaza pielea, parul, silueta, etc, anotimpul rece nu trebuie considerat un inamic al frumusetii. Sunt necesare doar cateva mici trucuri pentru mentinerea starii de sanatate si frumusetii exterioare. Ingrijirea tenului si parului...citeste mai mult

  • Adio kilograme in plus cu tratamente spa Adio kilograme in plus cu tratamente spa

    9 femei din 10 au celulita.Celulita – acel aspect inestetic care ne da batai de cap – este compusa nu doar din celule de grasime supradimensionate, ci si din toxine si lichide In exces. Candva, prin secolul al XVIII-lea, o femeie voluptoasa era considerata...citeste mai mult

Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK