Exercitii pentru refacerea siluetei dupa nastere

Exercitii dupa nastere

Sus
Exercitii pentru refacerea siluetei dupa nastere

Exercitii dupa nastere

Sus

Sunteti proaspata mamica si doriti sa reveniti la o silueta de invidiat?
Va propunem o serie de exercitii fizice pe care puteti sa le executati fara a va neglija bebelusul.

Ridicarea trunchiului

Pozitia de start

ridicarea trunchiului
Intindeti-va pe podea cu genunchii indoiti si spatele lipit de sol.

Asezati bebelusul pe solduri si sustineti-l de manute. Tineti-l usor in pozitia sezut. Pastrati o distanta intre barbie si piept.

Exercitiu
Expirati: ridicati usor trunchiul de la sol, incordand muschii coapselor. Corpul trebuie sa formeze o linie dreapta de la genunchi la umeri.
Inspirati: reveniti in pozitia de start.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Plierea genunchilor

plierea genunchilor

Pozitia de start
Departati picioarele pana la nivelul soldurilor.
Incordati-va muschii abdominali si mentineti trunchiul la inaltime.

Exercitiu
Inspirati:pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Fandarifandari

Pozitia de start

Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe. Stand in picioare, faceti un pas inainte cu piciorul drept.

Exercitiu
Inspirati: pliati genunchii pana in momentul in care coapsele ajung paralele cu podeaua. Piciorul din fata ar trebui ar trebui sa formeze un unghi de 90 de grade.
Expirati: reveniti in pozitia initiala. Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.

Genuflexiuni

genuflexiuni

Pozitia de start
Pentru a executa acest exercitiu, aveti nevoie de un port-bebe.
Departati picioarele pana la nivelul umerilor.
Incordati muschii abdominali si pastrati o pozitie de drept.
Intindeti mainile in fata.

Exercitiu
Inspirati: pliati usor genunchii si pastrati spatele drept. Pozitia corpului trebuie sa fie asemanatoare cu cea a asezarii pe un scaun. Aveti grija ca genunchii sa fie suficient de departati astfel incat sa nu loveasca copilul.
Expirati: reveniti in pozitia initiala.
Repetati exercitiul in 2-3 seturi, a cate 10 - 15 miscari fiecare.




16135 vizualizari, 11 Iulie 2008

Citeste si

Arhiva
  • Vizualizarea  - un alt mod de a combate celulita Vizualizarea - un alt mod de a...

    Generalitati Lucrez intr-un birou 10 ore pe zi, "lipita" de un scaun. Timpul parca nu-mi este niciodata de ajuns pentru cate am de facut. Prea mult stres... Nu prea dorm. Stau in fata calculatorului ore in sir, beau prea multa cafea, fumez, infulec...citeste mai mult

  • 7 secrete ale persoanelor suple 7 secrete ale persoanelor suple

    Generalitati Multi dintre noi au observat ca unele femei au o silueta de invidiat fara sa faca exercitii fizice sau sa tina cu strictete evidenta caloriilor. Pare nedrept si frustrant, dar aceste reprezentante ale sexului frumos au cateva secrete pe care oricine le...citeste mai mult

  • Anorexia - cand foamea e cea mai buna prietena Anorexia - cand foamea e cea mai buna...

    Generalitati Pentru fetele care sufera de anorexie nervoasa, o silueta cat mai subtire este scopul suprem, iar singura modalitate de a-l atinge este foamea. Cand ti-e foame...stii sigur ca faci ceea ce trebuie. „Pune in farfurie piper, multa sare sau...citeste mai mult

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK