Clickmed
programare rapida la medic

Antinevralgic – un brand 100% romanesc care isi continua calatoria

Actualizat la data de: 03 Aprilie 2015
Antinevralgic – un brand 100% romanesc care isi continua calatoria

Daca toate pastilele de Antinevralgic produse vreodata ar fi puse in vagoane de tren, ar rezulta un tren de 5 km.

Antinevralgic – eficienta impotriva durerii, de peste 40 de ani

Antinevralgic este un brand 100% romanesc, cu traditie si eficienta dovedita de peste 40 de ani.

Calatoria Antinevralgic a inceput in anii ’60 de la Uzina de Medicamente Bucuresti, actuala fabrica Zentiva, o companie Sanofi.

Un moment important din istoria produsului a fost anul 1996, cand s-a inlocuit formula chimica a Antinevralgic, conform unei decizii a Agentiei Nationale a Medicamentului. Astfel, fenacetina a fost inlocuita de paracetamol, un principiu activ cu proprietati terapeutice dovedite.

In anul 1997, marca a fost inregistrata la OSIM, iar in 2000 s-au introdus blisterele ca forma de ambalare, care asigura o stabilitate mai buna.

Anul 2008 a insemnat o revitalizare a brandului printr-o campanie de comunicare neconventionala pentru un produs traditional, respectiv promovarea prin outdoor: panotaj si mijloace de transport in comun.

In 2011, s-a reinceput comunicarea TV sub sloganul „Combate cu cap durerea de cap”. Anul 2013 va ramane unul marcant in istoria brandului, prin lansarea Antinevralgic Forte, o solutie terapeutica pentru dureri de cap intense si migrene.

In 2014, calatoria brandului traditional romanesc de analgezice a continuat cu noi ambalaje pentru cele doua produse Antinevralgic P si Antinevralgic Forte.

Astazi, Antinevralgic este cel mai utilizat analgezic romanesc sub forma de comprimate, eliberat fara reteta (in unitati, conform IMS MAT Decembrie 2014).

Povestea merge mai departe!

Despre Sanofi

Sanofi, lider mondial in productia de medicamente, descopera, dezvolta si distribuie solutii terapeutice pentru a imbunatati viata tuturor oamenilor. Sanofi detine atuuri importante in domeniul sanatatii si se bazeaza pe 7 platforme de crestere: solutii pentru diabet, vaccinuri de uz uman, produse inovatoare, boli rare, produse fara prescriptie medicala, piete emergente si sanatatea animalelor. Sanofi este cotata la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) si New York (NYSE: SNY).


Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate