Consumul de cacao poate preveni atacurile cerebrale la persoanele in varsta
Stire medicala
Antioxidantii din cacao pot reduce riscul de congestii cerebrale la persoanele in varsta, potrivit unui studiu recent, publicat in presa medicala internationala.
Conform revistei de Boli Neuropsihiatrice si Tratament, antioxidantii hidrosolubili care se gasesc in cacaoa naturala pot creste circulatia sanguina in creier. Cercetatorii sugereaza ca imbunatatirile circulatiei pe termen lung ar putea avea efecte asupra comportamentului cognitiv, prevenind astfel afectiuni ale creierului, precum congestiile cerebrale sau dementa.
O cercetare stiintifica facuta de Universitatea Harvard, pe adulti cu varste cuprinse intre 59 si 83 de ani, a aratat ca persoanele care consumau in mod regulat cacao au inregistrat o crestere de opt la suta a circulatiei sangelui, dupa o saptamana, si de zece la suta, dupa doua saptamani.
Oamenii de stiinta cred, ca prin mentinerea unei circulatii crescute inspre creier, s-ar putea incetini declinul cognitiv, care precede congestiile cerebrale. Circulatia incetinita a sangelui in creier poate provoca daune structurale sau dementa.
Sursa NewsIn
-
Cere SfatulMedicului
afla raspunsurile la problemele tale
-
Interpreteaza-ti analizele
afla parerea medicului despre analizele tale
-
Intreaba Comunitatea
vezi cum au rezolvat altii problemele lor
-
Evalueaza-ti Sanatatea
afla semnificatia simptomelor tale
Discuta despre Neurologie
-
Accident vascular?
4 zile, 8 ore, 0 min
Buna ziua prietenul meu dupa o cearta f mare cu cineva cearta care a avut loc seara,a doua zi dimineata cand s-a trezit a...
-
Pete rosii pe picioare in urma paraliziei
9 zile, 15 ore, 7 min
Buna, mama mea a avut acident vascular cerebral,a paralizat pe partea stanga,dupa tratament e mai bine dar o dore mana si...
-
Recuperare avc ischemic
9 zile, 16 ore, 59 min
Buna, tatal meu a suferit in 9 martie 2012 un avc ischemic(partea stanga),are memoria buna,merge sprijinit,mana o misca...
-
Cat de eficient este actoveginul?
14 zile, 4 ore, 48 min
Care medicament dintre actovegin si cerebrolyzin este mai eficient in cazul acc ischemic
Citeste si
Arhiva-
Consumul de peste poate ajuta...
Generalitati Acizii grasi omega 3 care se gasesc in peste sunt buni pentru sanatatea inimii. Articolul de fata arata cum beneficiile consumului de peste depasesc orice risc. Pentru persoanele ingrijorate pentru sanatatea inimii – indiferent daca vor sa le...citeste mai mult
-
Adevarul despre consumul de bere si...
Generalitati De-a lungul anilor, consumul de bere v-a transformat abdomenul intr-un "butoi"? Consumatorii de bere din intreaga lume, in special persoanele in varsta si de sex masculin, se confrunta cu aparitia unui abdomen marit, balonat. Totusi,...citeste mai mult
-
Diete si tratamente cosmetice cu...
De ce sunt strugurii sanatosi Printre fructele cele mai bogate in antioxidanti, strugurii sunt foarte sanatosi in alimentatie, dar se folosesc cu succes si in cosmetica. Ar fi pacat sa nu profiti de sezonul lor. Se spune ca un pahar de vin rosu pe zi este cea...citeste mai mult
