Coronavirus Update

RMN

Intrebare postata de cristinamandy89 cu 8 ani in urma - 7 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Tumori cerebrale

Buna ziua, sunt disperata, mi-am facut un RMN acum aproximativ 2 luni la timisoara, rmn cerebral si mi-a fost administrata substanta de contrast neiodata, rmn a iesit bun, se pare ca m-am simtit rau din cauza unei oboseli excesive doar ca am auzit ulterior ca acea substanta de contrast produce leucemia.Nu mai pot sa dorm din cauza gandului respectiv va rog frumos sa-mi spuneti daca este asa sau nu !!!!? am 23 de ani, tot la asta ma gandesc si uneori simt ca o iau razna , parca astept sa aflu din minut in minut ca am leucemie si am facut in aceiasi perioada si radiografie la plamani care a iesit tot buna,oare sunt atat de radioactive incat sa ma imbolnaveasca de leucemie, dupa ce am auzit despre asta m-am interesat si am auzit ca ar exista cazuri in care s-a intamplat ca dupa administrarea unei asemenea substante sa apara leucemia, ma cuprinde disperarea

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (7)

Nu.-ti face griji (cu 8 ani in urma)

Buna, extrem de multi oameni fac mai multe RMN-uri anual cu substante radioactive si nu fac leucemie,deci pt. un rmn nu are rost sa-ti faci grrji. Leucemia are cu totul astfel de cauze si nu se face deloc usor, nici macar daca faci citostatice + RMN + CT-uri.
Deci nu.-ti mai face grija.
Problema este psihicul tau.
Afla ca majoritatea studentilor la medicina primesc simptomele bolilor pe care le invata si daca
te mai gandesti mult asa vei primi si tu simptome diferite,desi nu vei face leucemie.
Gandurile au un mare efect, pozitiv sau negativ, dupa cum sunt. Asa ca termina cu gandurile astea inutile caci iti faci rau. Exista remedii homeopate pt. astfel de oameni care le eilina tendinta de a-si imagina lucruri negative din fleaucuri. Daca nu iti trec gandurile mergi la un medic homeopat.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cristinamandy89 (cu 8 ani in urma)

multumesc frumos pentru incurajare, am sa incerc sa ma calmez ...multumesc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
db (cu 7 ani in urma)

buna, sunt psiholog, nu-ti spun mai multe decat sa cauti pe google despre efectul nocebo.
vei intelege singura daca e cazul sa te alarmezi si vei decide daca vrei sa continui cu ganduri intruzive care iti vor face rau.
succes !

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cristinamandy89 (cu 7 ani in urma)

Multumesc :) adevarul este ca am suferit si inca sufar de depresie, am facut psihoterapie si iau zoloft de aproximativ un an.In rest sunt sanatoasa, toate analizele imi ies bine.Am trecut printr-o perioada foarte grea,aveam impresia ca toate bolile sunt pe mine, am facut atacuri de panica etc. Acum ma simt mai bine, multumesc lui Dumnezeu.Ma straduiesc sa renunt la pastilele de la psihiatrie si imi iese destul de bine pt ca situatia mea s-a schimbat mult in bine, un prieten care ma iubeste si imi e aproape...si un caine , pot face minuni cu adevarat :)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
zamfirbxl (cu 8 ani in urma)

buna ziua am o intrebare .am dureri in zona lombara de vreo 3 luni .am facut injectii cu neo endusix 10 zile si m am simtit bine doar atit dupa alea 10 zile au incepu din nou durerile si coboara in picior pina la genunchi.nu pot merge mult pe jos nu pot sta culcata sau in sezut.am facut un rmn si a iesit negativ.dati mi va rog un raspuns ca m am saturat de doctori ca nu reuseste nimeni sa mi puna un diagnostic.am facut si tratamente cu medicamente nu le mai stiu numarul/voltaren myolastan ;cataflam ,motifene ,naproxene si altele;sunt disperata nu mai stiu incotro sa apuc .va multumesc anticipat

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
izabela luca (cu 8 ani in urma)

poate ma ajuta si pe mine cineva, ochiul meu drept are tendinta ca dupa o zi intreaga pe seara sa intre pleoapa foarte mult sub arcada ca un sant intre pleoapa si arcada se face, care e destul de vizibil spun eu , la ochiul stang totul ramane normal , mam gandit sa imi fac un RMN desi am fost la oftalmolog si mia spus ca nu este nici o problema si ca ochii sunt sanatosi dar parca raspunsul lui nu ma convins am vrut sa merg la endocrinolog ca poate sa fie ceva de la glanda tiroida dar au spus ca nu are rost si totusi de c nu mai e ochiul meu ca inainte , nu am dureri si nici nu ma deranjeaza dar nu imi place aspectul ochiului... ce sa fac ???

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
cristinamandy89 (cu 8 ani in urma)

consulta un neurolog

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.