Coronavirus Update

Corletorul poate face rau?

Intrebare postata de Utilizator11533545645 cu 2 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Tahicardie

Buna ziua. Am 23 de ani. In urma cu un an de zile am fost dianosticata cu hipertiroidism si din cauza acesteia cu tahicardie sinusala. Am facut tratament cu tyrozol si corlentor timp de 6 luni apoi totul a fost in regula. De cateva luni mi a revenit oboseala acea specifica tahicardiei in piept mi am facut analizele iar tiroida este ok insa pulsul il aveam marit si mi s-a spus sa reincep tratamentul cu Corletor. Pentru o perioada totul a fost ok insa acum ma simt foarte obosita si am dureri de cap pe partea stanga. Este posibil sa fie din cauza medicamentului? Am programare la cardiolog tocmai in 6 septembrie.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.