Cauta afectiune/simptom/conditie medicala
Cere sfatul medicului
Cere sfatul
medicului

Antiinflamatoarele raspuns medic

Spondilita anchilozanta
Intrebare postata de andreeaxz cu 10 ani in urma

Urmez tratament cu antiinflamator celebrex 100mg , 2 comprimate zi de aproape 1 an pt spoindilita si de aprox 1 saptamana am un gust amar..ce poate insemna acest lucru?acum 3 luni de zile analizele erau k la ficat...poate fi afectat stomacul sau fierea..ce anume pot lua pt a combate acest gust sau trebuie sa intrerup tratamentul?multumesc!

Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Antiinflamatoarele"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Medic SfatulMedicului MMedic SfatulMedicului este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)

Gustul amar poate sugera o afectiune biliara. Este recomandat sa efectuati o ecografie abdominala pentru vizualizarea colecistului.

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Medic SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Medic SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Spondilita anchilozanta.

Inscrie-te aici!
Advertisement
Dr. Oana Panfir MDr. Oana Panfir este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)

De efectuat ecografie abdominala. puteti lua tratament de protectie gatrica.

Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Dr. Oana Panfir
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Dr. Oana Panfir
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.