Coronavirus Update

Posibil efect secundar Avelox? raspuns medic

Sex si probleme sexuale
Intrebare postata de Alina-Maria376168 cu 5 ani in urma

Ca urmare a unei pneumonii comunitare sotului meu i-a fost prescris de catre medicul pneumolog un tratatment cu Avelox pentru o perioada de 10 zile.Dupa 8 zile de tratatment la nivelul penisului,preputului a inceput sa simta usturime iar capul penisului se inroseste in momentul in care incerca un contact sexual. As vrea sa stiu daca aceasta reactie se poate asocia ca efect secundar la administratrea aveloxului sau nu. Mentionez ca pe parcursul zilei a mai simtit usoara mancarime. Va rog o recomandare.
Va multumesc anticipat.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Este posibil sa fie o reactie secundara a tratamentului, dar in acelasi timp se poate sa fi aparut o reactie alergica la o alta substanta. Ar trebui sa va prezentati la un consult la medicul care v-a prescris Avelox .

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Sex si probleme sexuale.

Inscrie-te aici!
Alina-Maria376168 (acum 5 ani)

Va multumesc. Intre timp a dispărut reacția descrisă mai sus.

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.