Coronavirus Update

Gravida dupa renuntarea la anticonceptionale?

Sex si probleme sexuale
Intrebare postata de JT9 cu o luna in urma

Buna ziua,

Mentionez ca am luat AC Belara in ultimele 4 luni. Acuma doua saptamani am luat ultima pilula din folia de 21 de pilule de la Belara. In a 4a zi de pauza am avut contact sexual neprotejat in urma caruia partenerul meu a ejaculat in mine. In momentul in care trebuia sa incep urmatorul pachet (a8a zi dupa ce am terminat saptamana de pauza), am decis sa renunt la ele pentru o perioada. Protejeaza pilulele si in zilele de pauza? In cat timp de la ultima pilula apare ovulatia daca aceasta a fost la terminarea unui ciclu de pilule administrate? Exista vreun risc sa raman gravida?

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (acum o luna)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: https://sfatulmedicului.ro/Metode-contraceptive/indicatia-tratamentului-cu-pilula-contraceptiv_5233

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.