Coronavirus Update

De ce nu-mi vine menstruatia?

Intrebare postata de dan4k cu 8 ani in urma - 11 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Sex si probleme sexuale

Urgent, mie menstruatia trebuia sa-mi vina pe data de 27 decembrie, iar in ziua ceea am avut un contact sexual protejat, insa asa s-a primit ca s-a rupt prezervativul si pentru siguranta am luat pastila de a doua zi POSTINOR, am luat-o a doua zi, si cealalta peste 12 h, n-am avut nici un efect secundar, tot era bine, apoi eu trecut 2 zile, si am mai avut un contact sexual, la fel protejat insa iar s-a rupt prezervativul si a si ejaculat in mine, am mai cumparat o pastila a doua zi ESCAPELLE si am baut-o cca peste 30 min dupa act. Ma simteam bine, la fel fara nici un fel de efecte secundare, iar acum 01:01:13 la fel nu mi-a mai venit ciclul (am citit pe prospect ca asta deregleaza ciclul) am greturi, nu sunt insarcinata, am facut teste si-s negative. vreau sa dau doua intrebari: NU ESTE NIMIC DACA AM FOLOSIT PASTILA DE A DOUA ZI DE DOUA ORI TIMP DE UN AN INTR-O SAPTAMINA?, si a doua CAM DIN CE CAUZA AM ACESTE GRETURI SI NU MI SE INCEPE CICLUL MENSTRUAL? va rog urgent

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (11)

Laryss (cu 8 ani in urma)

Stiu ca iti provoaca greturi si dereglari menstruale,poate ii de la aia.Cat despre sarcina...fa-ti testul la o saptamana ca sa fii sigura.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dan4k (cu 8 ani in urma)

dar nu-i nimic daca le-am administrat in cantitati normale PENTRU UN AN timp de o saptamina? Adica pe an se permit numai de doua ori ..si eu la fel de doua ori pe an le-am administrat, insa pe amble eintr-o saptamina, NU-I NIMIC? in orice caz, atunci nu aveam nici un efect secundar, si acum cu exceptia de greturi la fel nu am nimic, dar deja imi intirzie menstrautia de 7 zile, si nustiu ce este, nu, nu sunt insarcinata, deaorece am adminsitrat la timp pastilele)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dar (cu 8 ani in urma)

Pastila de a doua zi iti deregleaza hormonal foarte serios organismul. Dereglarile hormonale pot duce la multe boli.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dan4k (cu 8 ani in urma)

de exemplu...acum daca am greturi inseamna ca-s bolnava? si daca nu-mi vine menstruatia tot, da? ..dar nu, nu cred....eu nu cred sa fie asa...ei in fine, dar de ce imi intirzie atit de mult menstruatia? Si nu-i nimic daca eu le-am adminsitrat, iar apoi am luat si alte pastile (eu primesc un tratament pentru rinichi) ..dar in orice caz am facut o pauza de vreo 12 ore in timp ce-am administrat pastilele de a doua zi)

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dan4k (cu 8 ani in urma)

va rog, mai dati pareri, e urgent!!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Laryss (cu 8 ani in urma)

Si sora-mea a luat pastila si nu o avut nici o reactie secundara.Depinde si de organism.Tu sa fii linistita fa-ti un test peste cateva zile

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dan4k (cu 8 ani in urma)

ma tem, + la asta ma cam usturam am niste bubusoare pe labile interioare, mi-a zis ca deoarece am facut un dush cu apa rece....e de la asta?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Sigada (cu 8 ani in urma)

Mergeti la un control ginecologi pentru stabilirea unui diagnostic.

Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dan4k (cu 8 ani in urma)

nu vreau s amerg la doctor...

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Sigada (cu 8 ani in urma)

Medicul este cel mai in masura sa ofere un reaspuns competent. Raspunsurile cin comunitate sunt pur informative, nu are nimeni cum sa va ofere un diagnotic sau un plan de tratament pe forum.

Te-a ajutat acest raspuns? + 1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Laryss (cu 8 ani in urma)

daca nu ai patit nmc pana acuma ma indoiesc ca mai patesti ceva

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.