Coronavirus Update

Voma la bebelusi?

Sarcina
Intrebare postata de Cuibar stefana cu o saptamana in urma

Buna ziua ,eu pe timpul sarcini am facut o eruptie cutanata pe piele,si iau pastile pe baga de steroizi.
Dar de curand am nascut si nustiu daca pastilele afecteaza bebelusul il hranesc cu piept
,pentru ca imi vomita foartd tare,am renuntat sa mai consum produse pe baza de lapte. Va rog sa imi spuneti ce este de facut

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

Admin SfatulMedicului (acum 4 zile)

Buna ziua,
Pentru a putea primi un raspuns adecvat va recomandam sa mergeti la un control medical. Articol de interes: https://sfatulmedicului.ro/Educatie-pentru-sanatate/administrarea-antibioticelor-in-timpul-alaptarii_19318

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.