Coronavirus Update

Modificare scaun

Refluxul gastroesofagian
Intrebare postata de D.13 cu 7 ani in urma

Buna ziua! Am fost diagnosticată cu reflux gastroesofagian.Astfel,mi s-a prescris venter si emanera.De cand am început tratamentul am observat ca am început sa am dureri de burta si modificări ale scaunului(o culoare mai deschisă decât de obicei,puțin mai ciudata).
Acest lucru se poate datora tratamentului? Ce ar putea i si cum as putea sa remediez acest lucru?
Multumesc anticipat!

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (1)

buna (acum 7 ani)

Pai tu nu ai citit hartiiel insotitoare ale medicamentelor care le iei ?
Doctorii oricum nu le prea mentioneaza deloc... in orice caz poti fi sigura ca acele medicamente ii vor strica stomacul mai mult decat boala in sine si ca vei avea de la ele si daune hepatice, renale si intestinale. Asa ca spor la autodistrugere la recomandarea medicului dar nu pe pielea lui, ci pe a ta. Si daca tot ai invatat sa citesti la scoala, de ce te folosesti de aceasta ?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.