Acum 7 ani am fost violata de 5 barbati de atunci simteam nevoia sa le fac rau barbatilor am mai avut vreo doua relatii dar acum mam indragostit cu adevarat si am facut p***aa sal insel de atunci mam culcat cu vreo 3 -4 din simplul fapt ca ma placeau si vroiam sa vad ce au simtit aceia care m-au violat acum problema este ca iubitul meu m-a prins de doua ori si as vrea sa ma ierte cum sa-i explic de ce am facut-o?cum sai spum ca vreau sa ma ajute sa trec peste si sa fim impreuna?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Viol"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna.
Asa cum descrii problema iata au trecut 7 ani si inca acel episod nu este depasit deoarece rana din sufletul tau inca "singereaza". Cu toate ca ai un iubit de care te-ai indragostit si el este prezent linga tine esti tentata sa vezi ce au simtit acei barbati ca si cum nu il vezi ca este linga tine.
Problema este de fapt inca in interiorul tau si are nevoie sa fie vindecata ca sa poti merge mai departe, sa ai relatia de cuplu pe careti-o doresti.
Un proces psihoterapeutic te poate ajuta sa depasesti acel moment.
Liliana Puchea
Psihoterapie
Consiliere psihologica
Telefon 0722207760
Adresa cabinet Bucuresti, Bdul Magheru, nr.32-36, sc.A, ap.12
http://cabinetdepsihologiepuchealiliana.blogspot.com