Buna ziua grup. Ma aflu într-o situatie delicata si as dori niste raspunsuri in special din partea femeilor daca se poate. E vorba de experienta . Imi dau seama ca nu cunosc "femeia" in felul im care credeam.
Am avut o relatie superba. A inceput in vara 2017 cu o fata de la munca. Frumoasa exact cum imi doream. Insa mai invarsta cu 4 ani si cu un copil de culoare. Nu asta e problema.
Am avut o vacanta de vara cu ea de neuitat. Apoi dupa am decis sa inchiriem o casa impreuna poate ne va mai apropia si vom forma si o familie. Si asa am facut.
Din momentul in care am facut pasul cu casa ea s a schimbat total. Fiind mai bine pusa financiar ca mine credea ca ea face tot. In schimb plateam jumate jumate. Am avut diverse certuri. Ma facut sa plec de doua ori si ne am despartit. Chiar inainte de craciun.
Eu eram disperat o vroiam inapoi . Iar ea imi spunea ca vrea un barbat nu un baiat.
Am studiat cauza si am inteles ca din cauza ca sunt prea emotional am alungato.
Am aplicat o regula de a nu o mai contacta si sa ii arat ca pot si fara ea si fac progrese. Apoi dupa 2 saptamani ma cautat si am decis sa ii ofer o noua sansa .
Urmase sa ma mut cu ea inapoi. Dar ea fiind firea care se enerveaza din ori ce chestie minuscula mia zis sa nu mai vin . Si nu am mai vorbit cateva zile.
Intre timp noi aveam alta vacanta planuita si platita pt lun februarie 2018 si ma contactat in legatura cu asta. Vroia sa stie daca vreau sa recuperez banii sau nu. Iar eu iam zis ca mi ar fi placut sa vin nu sa pierd banii doar ca un cuplu. De la discutia aia ne am aprins amandoi. Am avut un conflict cu ea . Ne am lovit . Apoi cand ma vazut ca sangerez i a parut rau si a vrut sa vin cu ea in vacanta si sa fie totul bine.
A doua seara am iesit cu niste prieteni la o bere. Desi ea stie ca nu sunt genul alcolic. Sunt loial si onest. A fost o invitatie deoarece prietenii mei planuise sa paraseasca orasul si m au invitat sa ne vedem pt ultima oara.
Si ea mi a scris . Eu iam zis clar ce fac si unde sunt si asta a fost. In mintea ei se astepta sa fiu acasa . Sa refuz orice fel de invitate de la un amic. Sa nu chieltui 1 leu . Sa nu ma pot relaxa deloc doar munca fizica la slujba si acasa alte progrese si studiu.
Iam zis ca nu e nevoie sa ne certam. Eu sunt la mine acasa ( in chirie ) si ea la casa noastra impreuna cu mama ei si copilul si nu am chiar nimic important de facut si merit o ora de relaxare .
Si a decis sa terminam iar relatia.
A doua zi la munca a venit la mine injuranduma in toate felurile posibile. Incercand sa ma loveasca iar eu i am aratat ca nu ma afecteaza cu nimic chestia asta. Si sa nu se oboseasca.
Incerc sa par tare si nepasator si sa o tratez cu indiferenta. Si sincer fierbe de nervi. Mi a spus ca nu o sa ma lase in pace pana nu ma vede mort si nu o sa ma lase sa fiu fericit .
Desi stiu ca ma iubeste mult de tot. Si prin felul asta isi demostreaza sentimentele fata de mine fara sa isi dea seama . Inca nu vreau sa renunt la ea dar totusi vreau sa o controlez.
Cat am locuit impreuna iam dat ei toata puterea asupra relatiei si a stricat tot. Eu am incercat sa fiu bun iubaret si sa fac absolut totul. Iar ea s a vazut mai puternica ca mine dominanduma emotional . Si asa ma vazut slab si mereu zicea ca vrea un barbat .
Nu cred ca sa terminat intre noi dar totusi nici asa nu merge . Nu vreau pe nimeni altcineva desi ea stie ca sunt o persoana atragatoare si majoritatea fetelor de la munca abia asteapta sa puna mana pe mine. Ce as putea face ?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Relatie toxica? Test? Sau jocuri de minte?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna seara. Da-ti seama ce vrei. Scrie pe o foaie; defineste-te, da-ti seama in primul rand cine esti tu. Apoi scrie cum vrei sa fie sufletul-pereche. Vezi in cate puncte p***ancide dorinta ta cu persoana cu care esti.
Si daca totusi mai ai putere sa duci aceasta relatie, citeste cate ceva despre narcisism si borderline. Dupa care fa tot ce nu ai facut pentru acum, astfel incat sa fii fericit!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350