Buna,
Am o relatie de 10 ani din care pur si simplu nu mai pot iesi,mi-e frica...
Au fost momente si frumoase si mai putin frumoase.Am fost despartit de mai multe ori dar cate o saptamana,doua.
De un an locuim impreuna,ne gandeam ca asa se vor schimba un pic lucrurile dar deageaba.A fost minunat in primele 6 luni dupa care l-am prins cu o alta minciuna.
Din acel moment totul s-a stricat,nu mai am incredere in el,nu mai am nici o atractie fata de el,ma enerveaza cand e acasa.
Niciodata nu a stiut comunica cu mine,nu are povesti cu mine,seara cand ajunge acasa il intreb ce a facut astazi si imi spune ca bine,atat.
De salvat relatia mi-e clar ca nu se mai poate dar mi-e groaza sa raman singura,sunt atatia ani cu el...
Lui ii e bine,nu are nici o treaba,pare indiferent total,nu imi arata nici macar un pic de afectiune...
Cum sa o iau singura de la capat?Nu stiu incotro sa o iau,ce sa fac,ce e bine si ce nu...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Relatie de 10 ani"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna, a_andra!
Imi dau seama ca decizia ta este deja luata, probabil ca in toti acesti ani ati discutat si rediscutat problemele. Acum pare ca doar teama de singuratate si nesiguranta te imipiedica sa faci aceasta schimbare. Inteleg ca nu iti este usor si te temi ca iar vei reveni la trecut, obisnuinta este mare dar nu si de neinvins. Pentru cateva luni iti poate fi mai greu, poate vei plange, te vei simti foarte trista. Insa - daca ramai intr-o relatie pe care o consideri nepotrivita s-ar putea sa fie precum picatura chinezeasca. In timp poti dezvolta si alte probleme, cum ar fi: depresia, anxietatea, afectarea si mai mare a increderii in tine insati.
Te invit sa citesti articole despre comunicare, cuplu si dezvoltare personala in site-ul Psihoutil sau accesand aceste link-uri in bara de cautare:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/comunicare/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Ai grija de tine!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/