Buna!!!! inca nu sant casatorita dar am deja o fetita si stau impreuna cu baiat! deci zic ca santem o fam si e sotul meu chear daca nui port numele! problema mea este ca dupa 1 an si jumatate chear si mai repede si-a schimbat atitudinea!! am inteles poate am gresit cu ceva,dar si dupa nasterea fetitei noastre e la fel,,parca nui pasa,nu prea se joaca cu fetita nu sta cu ea! cum lucreaza de dimineata pana seara!! cand vine seara ii trebuie pus totul pe tava! cu toate ca curatenie mancare spalat calcat sant toate,practic nui lipseste nimic,il simt rece! ma gandesc ca poate astept prea mult afectiune si sa fie mai dragastos, nu poate sa zica ca nui ofer io afectiune, el ofera doar pana ne facem noi treaba sa zic asa,,seara si gata dupaceia imi intoarce spatele si noapte buna!!! si cum nu simt din partea lui afectiune parca seara nici nu mai imi vine sa ma pun in pat,,sau mai bine zis nu am nici un chef,,mai ales acuma dupa 4 luni de la nastere,e bine ca am si inceput prea repede treaba cu sexul ca nu mai avea rabdare,si am zis na sai fiu pe plac,dar nu ma simt ca sot si sotie mai mult ma simt ca tata cu fica,simt ca e prea autoritar,vrea numa cum spune el! si cand ii spun zice pai faci cum spun eu si eu fac cum spui tu,dar degeaba,in concluzie ma simt singura,ma simt a nimanui! si as vrea sa fie mai afectuos,mai dragastos! ii pot imoia inima cumva???
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Probleme in cuplu"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Cristina Nedea MPsih. Cristina Nedea este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna lelealore,
In toate familiile sunt neintelegeri. Asa si la tine. Amandoi, si tu si sotul tau (pe care l-ai numit baiat) aveti o perioada in care aveti ceva dificultati de a va arata ca va pasa unuia de celalalt. Aveti un an si jumatate de convietuire si a venit si minunea voastra, fetita, care v-a schimbat un pic prioritatile. Mama – prin definitie se ocupa si isi dedica timpul, in cea mai mare parte, copilului. Tata – isi pierde locul, care este luat de copil, si devine gelos. De aici incepe totul.
Parintii au nevoie de aceeasi atentie, afectiune, armonie, dragoste, sex si....comunicare, ca si inainte de aparitia copilului. Numai ca timpul nu mai e asa de darnic pentru parinti, e prioritar copilului. Cu timpul, cu ajutor din partea ambilor soti, relatia isi va relua cursul normal. Pentru asta, e nevoie de a discuta si a va impartasi fiecare nevoile.
De regula, mama/sotia – dupa o zi in care face tot ce este nevoie in casa pentru ca „totul sa fie pus pe tava; sa nu-i lipseasca nimic; sa.i fac pe plac...” este obosita si vrea ca tatal sa stea si el cu copilul, ceea ce uneori nu se intampla cu tot sufletul. Tatal/sotul – dupa o zi de serviciu, isi declara mult mai repede oboseala, si se sustrage din sprijinul pe care ar trebui sa.l acorde sotiei.
Ai dreptul sa te simti iubita, sa ti se ofere afectiune, sa nu te mai simti singura, a nimanui, fara sa te simti vinovata ca ai fi gresit cu ceva...., nu e nimeni perfect.
Gaseste un moment si comunicati despre ce va lipseste fiecaruia. Cel mai important pas, l-ai si facut, prin faptul ca ai cerut ajutor.
Va doresc succes!