Astazi iubitul meu mi-a spus foarte senin ca vrea o pauza, in care ma gandesc eu ca vrea sa isi lase imaginatia sa zboare ,
e posibil sa aiba fantezii cu alte femei , desii cand l-am intrebat a spus ca nu neaparat si ca vrea sa incerce lucruri noi , ( el are 19 ani si eu 18) dupa care mi-a spus ca el vrea sa luam acea pauza ca sa vada daca sentimentele lui fata de mine se vor amplifica si daca el va incepe sa aprecieze ce are langa el . Avem o relatie de 6 luni si se comporta foarte frumos cu mine in ultima perioada , eu am reactionat foarte bine in momentul in care el mi-a spus de pauza i-am spus ca ii respect decizia pentru ca mi-a adus argumente concrete desii in unele afirmatii ale lui se creea un paradox.
Si acum vin intrebarile:
1. El imi tot spune '''' parca esti sora mea'''' pentru ca noi ne p***am si ne jucam ca doi copii, asta inseamna ca are ceva sentimente pentru mine ?
2. Este posibil ca el sa isi dea seama in aceasta pauza daca simte ceva pentru mine sau sa vada cu adevarat daca insemn ceva pentru el ?
Sunt deprimata dupa acea discutie chiar daca am reusit sa joc teatru si sa ii spun ca inteleg si ca ii respect decizia :(
sper sa puteti sa imi raspundeti la intrebari , multumesc anticipat !
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Pauza in cuplu"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Imi dau seama ca nu ti-a picat bine pauza propusa de catre iubitul tau. In ultima perioada sustii ca se comporta foarte frumos cu tine, iar acum vine cu o propunere neasteptata.
Este normal sa apara teama ca el s-ar putea simti atras de alte persoane. Mai ales ca iti spune ca pe tine te simte ca pe sora lui, asadar, este firesc sa te indoiesti de sentimentele lui. Intr-adevar exista si posibilitatea ca dupa aceasta pauza sa iti dea o veste nedorita. Totusi, sper ca dupa aceasta pauza, relatia voastra sa fie mai solida, profunda.
Inca o data, cred ca ti-a fost greu sa intelegi si sa accepti situatia, chiar daca el ti-a adus argumente rationale. Este firesc sa fie dureros, atunci cand sub o forma sau alta te simti respinsa de catre persoana de care esti indragostita.
Iti recomand sa citesti aceste articole despre cuplu din site-ul Psihoutil:
http://www.psihoutil.ro/consilierea-cuplului/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
Daca nu poti depasi aceste probleme sentimentale, emotionale poti apela la cateva sedinte de psihoterapie si dezvoltare personala online sau la cabinet.
Aceste sedinte te pot ajuta sa rezisti mai bine pauzei in cuplu, sa te pregatesti pentru o veste nedorita, sa iti sporesti rezistenta in fata frustarii, sa iti mentii o stima de sine sanatoasa, sa preintampini declansarea unei probleme anxios-depresive etc.
Pentru mai multe detalii, poti accesa acest link in bara de cautare:
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper sa iti fie utile aceste recomandari, sa ai emotii mai functionale, sa depasesti starea de nesiguranta!
Alte articole, gasesti in site-ul Psihoutil. Daca doresti mai multe informatii, imi poti scrie aici sau pe e-mail-ul personal.
Cu drag,
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/