Bună seara tuturor. Sunt casatorita de 2 ani, la inceput totul a fost frumos, eram doar noi doi și dragostea pe care o aveam. Cu timpul insa soțul meu a inceput sa bea din ce in ce mai mult(și înainte să ne căsătorim a băut dar nu în halul ăsta) . Când era beat tot timpul îmi scotea ochii că eu nu fac nimic, că eu nu plătesc nimic, că eu sunt de vină pentru tot. Mă povestea la cine apuca, la prieteni chiar și la străini. Acum 4 zile am explodat. Am ieșit la iarba verde cu prietenii de familie și el a băut. Mi-a reproșat că mașina este a lui, că eu nu plătesc​ de loc la ea, că el a pus 800lei pentru mașina sa o repare. Am vrut sa merg acasă pe jos, mi-a smuls telefonul și la aruncat de pământ și mi-a reproșat că este al lui. Apoi s-a luat la ceartă cu prietenii. Eu de 3 zile stau la mama mea, nu știu ce să fac. L-am văzut beat prea mult timp, și am îndurat prea multe. Ne-am distanțat amândoi, eu m-am închis în mine. Acuma seara am purtat o discuție cu el și mi-a spus sa mă întorc acasă că el de schimbă ( faza cu schimbatul am auzit de nenumărate ori) ,să il ajut și eu că el vrea. Vrea sa fim că la început, noi doi, fericiți. Că nu mai bea niciodată. Am ajuns sa nu știu ce mai simt pentru el, atât de tare m-am îndepărtat. Nu m-am căsătorit cu el sa divorțez dar nu știu dacă mai pot sa fiu puternică. Tot timpul i-am spus că asa ne distruge și distruge tot. În schimb el a băut și la cine apuca mă povestea că sunt nerușinată și că nu fac nimic.la inceput ne-am împărțit cu banii dar de câteva luni eu platestaxe eu cumpăr mâncare eu plătesc telefoane eu ii plătesc datoriile și lui. A ajuns chiar sa mă faca de fata cu prietenii c***a penală. Că eu il înșel. Acuma seara când am vorbit cu el mi-a spus că ne-am îndepărtat de câteva luni dar vrea sa ne fie bine. Că nu mai rezista sa stea singur sa nu aibă la cine săi spună bună dimineața. Dar mi-a spus că sunt și eu de vina că am prieteni care atunci and veneau la noi beau bere. Și că eu știu cât îi place lui sa bea. Ce sa fac. Nu știu dacă sa mai acord o șansă căsătoriei sau nu. Sunt terminata psihic . Nu vreau sa mai trec prin ce am trecut . Vreau sămi fie bine. Nu vreau sa mă las călcată în picioare și să regret apoi.el îmi zice săi mai acord o șansa dar eu sunt epuizată
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu știu ce să fac.sotul meu bea"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)
SfatulMedicului (acum 6 ani)
Buna ziua,
Pentru un diagnostic complet va recomandam sa mergeti la un control medical.
Articol de interes: //sfatulmedicului.ro/Alcoolul/alcoolismul-abuzul-de-alcool-sau-dependenta_22
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Grasu Doina MPsih. Grasu Doina este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna seara!
Poate fi foarte greu si dificil cand persoana draga, partenerul de viata consuma alcool in exces. In astfel de situatii, aceasta problema afecteaza relatia de cuplu si viata ambilor partenei de viata. De aceea, in afara tratamentului adecvat, in urma evaluarilor de specialitate, cateva sedinte de consiliere de cuplu ajuta foarte mult.
Daca alegeti sa continuati relatia, de preferat este ca impreuna sa vedeti ce puteti face pentru a depasi cu bine problemele legate de consumul excesiv alcool. Si cel mai important sa faceti efortul de a invata sa comunicati sanatos si echilibrat. Pentru asta, sedintele de consiliere de cuplu va vor ajuta sa va intelegeti unul pe altul si sa va oferiti reciproc, sustinerea de care fiecare dintre voi are nevoie.
Toate cele bune!
Cu multa caldura,
Psihoterapeut Doina Grasu