De vreo 1 an ne certam foarte des din diverse motive...copil,bani,lipsa sexului( kre e pe primul lok) adevaru e k snt epuizata...kt as zice si as face park tot rabufnesc din orice si ma cert chiar dak nu am dreptate....nu de putine ori mºam gandit la un divort,simt k nu mai e aceeasi iubire intre noi si nu k ar fi el de vina...chiar dak nu recunosc numai eu am chef de cearta..el ma iubeste..dupa 6 ani tine la mine chiar mai mult! am momente knd imi doresc altceva,El munciind de la varsta de 15 ani iar akum are 23...imi pare mult prea matur,nu mai stie sa rada..sa glumeasca..cum facea inainte.mereu imi zice k ma comport ca o copila...de fapt asta snt..am doar 21 d ani...vreau sa iesim in timpu liber sa ne distram chiar dak avem fetita,insa el zice k e obosit tot timpu....iese doar knd vrea si atat..nush ce saºi mai fac simt k o iau razna.....am ajuns sa ma gandesc cum ar fi fara el...numai k nici asa nu as sta...nu ma indur saºl las chiar dak viata noastra este o rutina in adevaratu sens al cuvantului....vreau si eu un sfat kt mai repede...ce as putea sa fac saºl schimb..sau poate ar trebui sa ma schimb yo....
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ne certam aproape tot timpul"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (28)
tavy73 (acum 13 ani)
esti prea tinara si ceri prea multe.incearca intai sa oferi si apoi ''culege''.vorbeste cu el si explicai tot ce te supara.dialogul poate salva multe.aveti o fetita ca o floare si e pacat sa nu aiba 2 parinti linga ea.mai vb poate.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de tavy73
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de tavy73
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
rebeca_adriana (acum 13 ani)
snt tanara..e foarte adevarat...insa am vorbit cu el despre ce ma supara....insa zice k nu am dreptate...k am minte de copil si incheie discutia...cu toate k ma asculta si face k mine in multe...knd incep cu asta zici k vb cu pereti...nuºl mai inteleg....dialog la noi exista ..da nu asa kum ar trebui....tokmai de asta exista atatea neintelegeri....
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de rebeca_adriana
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de rebeca_adriana
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
tavy73 (acum 13 ani)
hei esti femeie.incearca sal termini cu farmecele tale asa cum ai facut si la inceput.explicai ca ai nevoie de mai multa afectiune.poate esti si dupa nastere si te simti singura.dar nui asa.cred ca va iubeste mult si munceste f mult pt ca si fam a crescut.hai fii tu insuti si vei cistiga.printesa voastra ce varsta are?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de tavy73
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de tavy73
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Alina Ionescu MPsih. Alina Ionescu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Este normal ca in viata unui cuplu / familie sa apara momente dificile, in care nici unul dintre parteneri nu simte ca mai poate lupta pentru relatie. Aproape inevitabil apar astfel de momente odata cu aparitia unui copil, cand toate rolurile din familie se schimba, toate resursele sunt solicitate la maxim si toate problemele din vietile trecute ale partenerilor sunt activate. In astfel de perioade relatiile sunt puse, fara exceptie, la incercare. Este usor sa fugi dintr-o relatie, dar adevarata reusita este aceea de a trai in relatii sanatoase. Este important sa va creati un timp comun (in care sa va reconstruiti relatia, sa va dati seama ce lucruri apreciati la celalalt, ce este valoros intre voi) si, bazandu-va unul pe altul, sa va creati si un timp personal, in care fiecare sa fie cu el insusi. Un psiholog ar putea sa va ajute in acest sens. Succes!