Buna ziua.Ma numesc Ana si am nevoie de un sfat. Sunt casatorita de un an,si nu sunt fericita,nu mai sunt eu. Il cunosc de aproximativ 2 ani,si acum 1 an am hotarat sa ne casatorim(o greseala oare?).M-am casatorit la 19 ani,si el avea 29.Nu m-a deranjat nici o clipa ca el este mai mare si inainte sa ma marit chiar eram fericita cu el. Am anuntat familiile noastre cu 2 saptamani inainte si am facut cununia civila,cu planul ca nunta propriu-zisa sa fie in jumatate de an.Am fost fericita.Dar acum ..sunt maritata,dar sunt asa de singura..de lipsita de respect,fara viata.nu mai am prieteni,nu am nimic. Cand m-am maritat el se ocupa cu masini,si statea intr-o garsoniera,care credeam ca e a lui,dar de fapt e maicasa proprietara.in fine asta nu m-a deranjat asa tare,ca soacramea nu se baga.eu nu lucram,tocmai terminasem liceul si nu am gasit un loc de munca.si el bineinteles ca nu ma tine in facultate sau sa ma sustina sa fac niste cursuri ceva.desi asa parea inainte de casnicie.la un moment dat nu a mai mers "serviciul" lui si nu avem nici un venit.de fapt numai somajul meu.mai ceream bani de la mama,ne descurcam noi cumva.oricum mi-a fost greu sa ma acomodez cu viata de femeie maritata,de casnica.eu acasa inafara de curatenie in camera mea nu faceam,nu au vrut parintii mei sa fac treaba,au zis ca am toata viata timp de asta.macar cat stau cu ei sa fiu linistita,fara griji. la inceput ma ajuta si el prin casa cu treaba,statea cu mine,vorbeam,ieseam in oras,era cat de cat atent.la un moment dat totul s-a schimbat..din lucruri marunte care nu imi conveneau mie,si ii spuneam lui ca sa schimbam ceva iesea cearta,si ma jignea mult,ma trimitea la dracu,ca mai bine statea singur decat sa fie cu mine,si multe altele.si nu i-am zis o singura data macar ceva rau.deja increderea in mine scadea.nu mai puteam face sex cu el,pentru ca imi aminteam de comportamenul lui.erau certuri si din cauza asta.ajunsesem in jumatate de an de casnicie numai sa fac mancare,curat,doar sa il ascult pe el si sa ies la o cafea la 1 leu cu el din 2 in 2 zile si sa nu vorbim aproape deloc atunci.nu il interesa deloc de casa,de mine,adica mama imi lua vopsea de par si fond de ten si absorbante si sutiene..si eu aveam gija de mine inainte.m-am angajat la un restaurant ca de nu erau bani,munceam 2 zile cu 2 zile de la 7 dim pana noaptea la 12-1fara pauza.si cand veneam acasa nici macar o farfurie nu era spalata.el statea la cafele cu prietenii lui,se plimba cu masina mea(eu trebuia sa aleg daca ma duc la servici cu masina sau ma duc la ai mei cu masina,pt mine nu era motorina),fuma 2 pachete de tigari pe zi,totul din banii munciti de mine,si tot nu era bun.m-am enervat dupa vreo 2 luni si mi-am dat demisia.bineinteles ca certuri si jigniri tot au fost si pe perioada asta.apoi vara gasisem sa plecam in afara cu un cuplu,prieteni de-ai lui,dar nu aveam bani,mi-am dat masina la amanet(masina luata de ai mei).ca maicasa cu bani in banca nu ia dat 500 de euro,si maicamea nu mai avea de unde.in fine.am ajuns acolo,ne-am luat o teapa din partea prietenilor lui,eram pentru prima oara plecata din tara,nu stiam ce sa fac,stiam ca pierd o masina de 3000 pt 500,pt ca avea el incredere.am reusit si ne-am angajat acolo,am stat o luna si un pic si am venit acasa.am scos masina si am zis sa renovam putin in casa ca trebuia.taicamiu se pricepe la asta numai ca face incet.am stat la ei o luna in care sotul meu nu avea nici un pic de respect ca e in casa altcuiva,incercam sa ies din casa ca imi iau portia de jigniri sa nu mai afle ai mei de viata care o duc.a terminat de renovat casa,ne-am mutat,si iar au inceput certurile ca nu fac sex,ca tin mai mult la ai mei decat la el,si ca le dau lor importanta mai mare,desi daca nu ma purtam ok cu ei de la cine mai luam bani?a trecut si discutia cu ai mei,s-a angajat,si atat imi mai scotea ochii ca el munceste si face bani si eu stau acasa..si da stau acasa ca nu imi gasesc de lucru,dar nu stau degeaba,fac curat fac mancare,nu stau sa cheltui bani.eu nu ii faceam asa lui cand eu lucram si el teoretic stataea acasa si nu facea nimic.oricum nu l-a tinut mult nici serviciul asta,ca el nu lucreaza asa,ca un sclav.si acum stam acasa,el iar s-a apucat de masinile lui,din bani imprumutati de la neamurile mele.aa am uitat sa precizez ca m-a dat afara din casa de vreo cateva ori,si am stat prin masina.nu stiu ce sa mai fac.prieteni nu am,cu ai mei nu pot vorbi,stiu ca ar fi dezamagiti de ce am ajuns eu,cu el nu o pot scoate la capat,adica am incercat sa vorbesc cu el,sa ii zic ca ma deranjeaza ca sta plecat toata ziua,ca nu il intereseaza de casa(schimba un bec dupa vreo 2 luni),sa se implice un pic in relatia asta,si sa nu ma mai jigneasca.de dat in mine nu a dat,poate nu inca,dar cuvintele lui ma fac sa ma simt ca o carpa.tot zicea ca nu fac sex de nuj cate ori pe saptamana,am inceput eu sa vreu sa fac sex,dar nici atat nu mai facem acum.parca suntem colegi de camera.de fapt eu menajera.l-am rugat dimineata sa imi faca o cafea,si deja a inceput cearta si a plecat.eu daca imi dau cu parerea despre ceva iese cearta.daca fac sau nu ceva este cearta.nu stiu ce sa mai fac.am un nodul pe glanda nici nu il intereseaza,ca ar cam trebui sa ma duc la medic.am ajuns sa am 45 kg.nici nu mai stiu de cand nu m-am mai bucurat de ceva.as divorta,dar nu am unde sa ma duc,la ai mei nu ma mai duc.aa si nici bani de divort nu am .nu stiu ce sa fac,dar nu mai pot.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Mai am viata?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Marina- Lucica Balea MPsih. Marina- Lucica Balea este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Draga Anna,
Se pare ca te-ai grabit putin si nu l-ai cunoscut destul de bine pe sotul tau. Esti foarte tanara. Nu cred ca suferinta e cea mai buna alegere. Casatoria poate fi un eveniment traumatizant, cei doi parteneri care pana atunci incercau sa-si ascunda defectele , treptat revin la vechile obiceiuri si adaptarea poate fi foarte dificila. Depinde ce va doriti fiecare dintre voi,daca mai exista ceva din iubirea care v-a adus impreuna. In acest moment cred ca ai nevoie de sprijinul unui psihoterapeut care sa te ajute sa iei cea mai buna decizie si sa te sprijine in procesul de vindecare. Cu depresia nu e de glumit, dupa cum ai simtit si tu, iar singura nu prea ai cum sa reusesti.
Te astept cu drag sa discutam detaliile.
Psihoterapeut Marina-Lucica Balea
Marina-Lucica Balea
Psihoterapeut, consilier
tel 0735 853 000
psihoprof.ro