Ma deranjeaza trecutu prietenei mele , tot ma gandesc la tot felu de chesti ce lea facut ia inainte ,desi noi ne iubim si relatia ieste foarte ok , avem si planuri de nunta , as vrea sa sti ce pot face sa nu ma mai gandesc acolo?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cuplu,"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
geanina m (acum 14 ani)
buna "BEB",
o intrebare: tu nu ai un trecut, nu ai facut nimic inainte de ea?
toti avem un trecut,dar de aia se si cheama "trecut", pentru ca "a fost".....acum nush da mai multe detalii poate reusim sa te ajutam
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Buna sera draga Beb,
Imi pare rau sa aud ca ai ingrijorari care te nemultumesc in ceea ce priveste trecutul iubitei tale.
Unul dintre criteriile principale ale unei relatii implinite este: Toleranta, adica acceptarea celuilalt cu bune si cu rele, cu calitati si defecte. La fel ca noi, si ceilalti au atat parti nemaipomenit de placute cat si mai putin placute. Daca avem unele experiente mai putin multumitoare, nu inseamna ca suntem niste persoane rele, ci doar ca am facut ceva mai putin potrivit momentului respectiv. Acceptarea si intelegerea "celuilalt " cu toate ale lui ,nu este intotdeauna un lucru facil, dar cu exercitiu poti sa atingi aceasta toleranta, atat fata de tine, cat si fata de cei din jurul tau.
Te-ar putea ajuta un specialist, un psiholog mai exact, sa te cunosti mai bine cu bune si cu rele, sa te accepti neconditionat, iar ca urmare a acceptarii de sine, vei putea ajunge sa accepti fara sa o faci fortat si un alt individ sau alte situatii, cum sunt experientele de viata trecute ale iubitei tale.
Succes!