Buna ziua.problema mea e foarte delicata.Sotul meu are fantezii cu swing si care mi le-a inpartasit si mie.O familie de prieteni de ai nostri au incercat sa ma convinga,deorece eu am fost impotriva lucrului acesta.Am tot refuzat pina cind inevitabilul s-a produs,dar nu chiar cum a vrut sotul.Intr-o ai cind am venit de la servici l-am gasit pe sotul meu impreuna cu sotul acelei familii de prieteni,servind cite o bere.Am mers am facut un dus si am venit si eu la ei.Prietenul repectiv s-a ridicat si a inceput sa-mi maseze umerii,recunosc ca sunt inebunita dupa asa ceva.M-a intrebat daca as vrea sa-mi faca un masaj iar eu m-am uitat la sot,acesta spunind ca e ok,si mi-a zis sa merg in dormitor.am mers cu respectivul,sotul raminind sa termine berea.masjul afost extraordinar,dar la un moment dat atingerile acestuia au inceput sa ma excite,permitindui acestuia sa-mi faca cunilingus.verau sa spun ca atunci cind avenit sotul in camera,mi-a fost cam teama,dar el m-a inbratisat.cred ca nu stiu ce a fost cu mine dar la un moment dat chiar l-am rugat pe prietenul nostru sa ma patrunda.am avut ocazia sa constat ca tipul era supradotat si sa ma inebuneasca de placere atit el dar si sotul.problema e ca ainceput sa-mi placa si sa-mi doresc sa se mai intimple lucrul asta. mi-e jena sa-i spun sotului,oare trebuie sa merg la un psiholog?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Credeti ca trebuie sa consult un psiholog?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (69)
Vlad Tepes (acum 13 ani)
Dna Elena, ati putea sa-mi trimiteti un e-mail la adresa [email protected]? Va multumesc.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Vlad Tepes
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Vlad Tepes
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Laura Ciocoiu MPsihoterapeut Laura Ciocoiu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Raluca,
Imi permit sa intervin , dupa ce am citit toate comentariile. Nu le-as numi sfaturi. :)
Cred ca sunt pareri personale ale celor care au citit postarea ta, Raluca..
Ma gandesc ca, atunci cand ai scris despre situatia prin care treci, poate ti-ai asumat si faptul ca multi te vor judeca.. Sau, poate nu.
Dupa cum ai citit, parerile sunt diferite, oamenii judeca, unul mai mult ca altul.. Eu nu cred ca tu de asta ai nevoie.. Cred ca ai nevoie sa fii inteleasa si acceptata asa cum esti, fara sa fii judecata pentru ceea ce simti, sau faci.
Nu-mi permit sa dau sfaturi, nici un specialist in sanatate mentala ( emotionala ) nu ar trebui sa dea sfaturi... Fiindca nimeni nu stie ce e mai bine pentru tine, decat tu.
Aceste aspecte care tin de viata personala, intima, sunt extraordinar de delicate, sensibile. Nu oricine poate sa le inteleaga. Nu oricine este pregatit sa auda aceste detalii si sa le inteleaga... Din pacate... sau din fericire..
Daca tu simti ca ai nevoie sa vorbesti despre tine si despre ceea ce simti cu un psihoterapeut, fa-o. Ti-as recomanda sa cauti un psihoterapeut, nu doar psiholog.. E o diferenta mare intre cei doi ( de formare, experienta etc)
Sper sa te ajute!
Laura- Simona Ciocoiu , psiholog supervizor-psihoterapeut- logoped
Centrul de Psihoterapie si Dezvoltare Personala - Laura Ciocoiu
Bucuresti, tel. 0723366515
www.consiliere-psihoterapie.ro
IMPORTANT!
Recomandarile facute au caracter general.
Pentru un consult de specialitate  este necesara programarea la cabinet.