Buna ziua ! Vreau sa stiu si eu cateva pareri de la dvs si mai ales de la Psih. cu ceea e de facut in situatia mea.Sunt casatorita de 4 ani si am doi copii unul de 3 si unul de 6 luni.Sotul meu este mai mare cu 6 ani decat mine! inca din prima jumatate de an de cand ne am cunoscut m a jignit prima data,au urmat si alte dati si am trecut peste.Motivele pt care ma jugneste nu sunt intemeiate.daca este nervos din diverse motive are tendita de a se enerva inclusiv pe mine daca incerc sa l calmez si sa i dau sfaturi bune!Este foarte irascibil ! Este usor chiar foarte usor de influentat! ii pasa de gura lumii etc. ASTA e ceea ce cred eu.Un exemplu la una din injuraturi este :mi a cerut bateria mea de la telefon si i am aruncat o pe geam pt ca nu a mai urcat sus.i am spus ”si eu acum ce fac ca numai am baterie?!” m a strigat am iesit pe geam si brusc mi a aruncat bateria lui sus nu am reusit sa o prind nici prima nici a doua oara.i am spus ”hai ca esti chiar culmea,las o balta ce vad eu ce fac”.s a enervat a urcat sus sa mi o dea,mi a aruncat o de la jumatea scarii inauntru si mi a zis ”vezi ca te ia dracu daca mai faci asa sa te auda lumea”.evident doar pe mine ma auzea lumea.el cand m a jignit nu s a gandit ca poate e cineva pe scara si l aude etc. In fine..eu cum as putea sa procedez acum ca daca nu vorbesc cu el se enerveaza si mai rau si oricum nu i pasa ca m a jignit si zice ”sa fi sanatoasa”.adica nu mi pasa nici daca vb nici daca nu vb cu el...?????!!!! Ce sa fac?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce e de facut cand o zi e bine si o zi rea!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Cristina Nedea MPsih. Cristina Nedea este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua!
Spuneti ca ati fost jignita din prima jumatate de an de cand va cunoasteati. Cum ati putut trece peste? Jignirile nu sunt binevenite niciodata. Ar fi de dorit sa discutati cu sotul dv despre comportamentul lui. Sa gasiti un moment cand puteti discuta cu calm si sa va spuneti fiecare ce asteptari aveti unul de la celalalt. Aveti doi copii impreuna. Un climat unde exista dragoste si intelegere este propice copiilor. Copiii ajung sa urmeze exemplul parintilor. Discutati si rezolvati divergentele aparute, fara acuzatii. Incepeti prin a.i spune sotului ceea ce doriti dvs. Schimbarile voi veni dar cer timp si efort. Daca ati putut sa treceti peste jignirile din trecut, cu siguranta alte lucruri au fost mai valoroase. Nu uitati sa va cereti iertare atunci cand gresiti si sa vedeti si lucrurile bune pe care le aduce fiecare in casnicie.
Intelegere grabnica!