Am o problema..am avut o relatie de un an si 9 luni...este prima mea iubire,primul baiat caruia m-am daruit...la fel a fost si in cazul lui..acum o saptamana am ramas la el si mi-am lasat facebook-ul deschis..din greseala...cand am ajuns acasa m-a sunat sa-mi spuna ca totul s-a terminat..ca nu mai vrea sa auda niciodata de mine...vazuse o conversatie cu un coleg pe care eu n-o purtasem...fusese sora mea,vorbea des pe facebook-ul meu deoarece nu voia sa afle iubitul ei(dar in ultima vreme uitasem de asta,mereu stergea mesajele...dar de data aceasta n-a facut-o),era o conversatie legata de sex...Iubitul meu stia ca eu nu ma mai inteleg demult cu sora mea,ca devenise egoista si se indepartase de mine...dar nu vrea sa ma creada ca n-am fost eu...are toate argumentele sa creada ca am fost eu..dar vreau sa-i arat ca se inseala...Nu i-as fi facut asta,il iubesc prea mult..a venit,si-a luat lucrurile de la mine..am incercat sa discutam dar nu venise singur ..era cu un prieten care il astepta si nu a putut ramane mult...tot nu ma credea..dar uneori ii mai scapau anumite cuvinte, de exemplu: i-am spus sa mai ramana putin,iar el mi-a zis " vrei sa ma intorc la tine pe jos? mai ales pe o vremea ca asta ?"..Ajutati-ma va rog, nu vreau sa-l pierd si sa platesc pentru ceva ce n-am facut..Am incercat sa vorbesc cu sora mea,s-o intreb de ce mi-a facut asta...si mi-a zis doar ca ii pare rau...Am decis sa-l las o perioada in pace si sa nu-l mai caut...dar nu stiu daca fac bine
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce as putea sa fac?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (18)
Blondi23 (acum 10 ani)
Nu ramane decat sa il lasi in pace o perioada. toate "indiciile" duc la tine. Daca tu stii ca esti nevinovata,lupta pana in panzele albe. Cred ca ar fi OK sa-ti rogi sora sa orbeasca cu el,poate mai lamuriti situatia!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Blondi23
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Blondi23
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Maalexa (acum 10 ani)
A incercat sa vorbeasca cu el..insa el crede ca sora mea a mintit pentru mine...chiar nu stiu ce sa mai fac
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Maalexa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Maalexa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Mirna (acum 10 ani)
Pai daca a fost sora ta, trebuie sa gasesti un indiciu in istoricul mesajelor cu respectivul baiat. Ca imi inchipui ca i-a spus cine e si ca vorbeste de pe contul tau. Daca nu gasesti in istoricul tau, pune-o sa caute in contul ei. Sigur gasiti ceva care sa lamureasca situatia.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Maalexa (acum 10 ani)
Am gasit si i-am aratat , tot nu ma crede..este ranit si orgolios
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Maalexa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Maalexa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Maalexa (acum 10 ani)
Sora mea mi-a zis ca mereu stergea mesajele..dar atunci nu le-a sters..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Maalexa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Maalexa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Maalexa (acum 10 ani)
Nu vreau sa-l pierd cand nu am nicio vina..ce pot sa mai fac ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Maalexa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Maalexa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Cristina Nedea MPsih. Cristina Nedea este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Este greu sa iti ocupi tot timpul cu dezvinovatiri. Daca dupa o perioada de 1 ani si 9 luni nu iti ofera incredere, dupa ce veti avea o familie si mai multi ani petrecuti impreuna, ce se va intampla?
Pentru tine TU esti cea mai importanta persoana. Ia-ti timp si reflecteaza la timpul petrecut impreuna.
Daca nu reusesti sa ii arati ca ai dreptate, poate va trebui sa accepti ca relatia s.a incheiat. Suferi, dar gandeste.te ca exista si relatii frumoase, unde partenerii se pot iubi si acorda incredere reciproc.
Succes in alegerea pe care o vei face. Alege intelept!